Курсові та дипломні купляють тут

Ціноутворення на товар

Зміст

 

1.    
Ціноутворення на товар

2.    
Співвідношення попиту і пропозиції на
ринку

3.    
Як встановлюється ціна на товар?

1.    
Ціноутворення
на товар

 

Основні підходи до формування маркетингових стратегій ціноутворення, якими
може скористатися керівництво фірми:

• встановлення ціни на новий товар;

• встановлення цін на наявні товари й послуги;

• ціноутворення в межах товарної номенклатури;

• встановлення цін за географічним принципом;

• встановлення цін зі знижками і зарахуваннями;

• встановлення цін для стимулювання збуту;

• встановлення дискримінаційних цін.

Маркетингові стратегії встановлення ціни на новий товар

Нові товари — поняття відносне, оскільки поява товару означає, що
розпочалось його старіння. І якщо фірма не опікувалася його патентним захистом
або аналогічний товар пропонують підприємства-конкуренти, фірма має вдатися до
політики прориву. Основними маркетинговими стратегіями встановлення ціни на
новий товар є:

1. «Збирання вершків» — встановлення високої ціни від початку просування
на ринок нового або вдосконаленого продукту. У цьому разі сподіваються на
споживачів, здатних купити продукт за такою ціною. Вона прийнятна тоді, коли
попит на товар дуже високий за великої кількості покупців; якщо витрати
дрібносерійного виробництва потребують негайного поновлення; як механізм
«знищення» конкурентів, які не витримують цінового тиску. Висока ціна
підтверджує якість.

Стратегію «збирання вершків» головні фірми галузі застосовують у
таких випадках:

• виходячи на ринок з абсолютно новими виробами, що не мають аналогів і
перебувають на початковій стадії життєвого циклу;

• формуючи новий товар;

Параметри роботи та координати виконавця: ufi

Тип: Контрольна

Кількість сторінок: 9

Рік захисту: 2010

Ціна: 30 грн.

Контактна особа: Степан

Телефон: 095 3241221

E-mail: refik@ukr.net



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.