Курсові та дипломні купляють тут

Особливості монопольного ринку, аналіз наслідків

ЗМІСТ

 

Вступ. 3

Розділ
1. Монопольний ринок та його особливості
5

1.1.
Характеристика ринку чистої монополії
5

1.2.
Особливості ціноутворення на монопольному ринку
. 10

Розділ
2. Наслідки монопольної ситуації на ринку
. 18

2.1
Втрати споживачів від монопольної влади
. 18

2.2.
Ціноутворення монополістів та цінове антимонопольне регулювання
. 25

Висновки. 34

Використана
література
. 36

Вступ

 

У наш час, на зорі третього тисячоліття, розвиток інфраструктури,
міжнародних торгівельних зв’язків та інформаційних мереж неухитно тагне за
собою створення і розвиток величезних міжнаціональних компаній. Розмір обороту
найбільших з них залишає позаду навіть ВВП деяких країн. Нічого дивного немає у
тому, що такі компанії займають лідируючу позицію на національному або й на
міжнародному ринку, а деколи навіть залишаються єдиними на ринку, викидаючи з
нього конкурентів – стають монополістами. Слід зауважити, що компанія не
повинна бути величезною за розмірами щоб стати монополією, отримати монопольну
владу. Навіть невеликим компаніям вдається стати монополіями на місцевому
ринку.

У зв’язку із бурхливим процесом виникнення і розвитку монополій і завзятим
використанням ними монопольної влади виникло антимонопольне законодавство. Якщо
ще у XIX ст. Для врегулювання монопольних випадків використовувались окремі
норми господарського права, або й окремі пункти у статтях про господарську
відповідальність, то наприкінці XIX ст., а саме у 1890 р. У США був прийнятий
перший антимонопольний закон – Закон Шермана. З цього часу і почався розвиток
антимонопольного законодавства у багатьох країнах світу.

Параметри роботи та координати виконавця: ufi

Тип: Курсова

Кількість сторінок: 35

Рік захисту: 2010

Ціна: 90 грн.

Контактна особа: Степан

Телефон: 095 3241221

E-mail: refik@ukr.net



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.