Технологія ділового спілкування - Етика і естетика - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Курсові та дипломні купляють тут

Технологія ділового спілкування

ПЛАН

 

Варіант 8

 

1.                
Технологія ділового спілкування

 

2.                
Скласти протокол засідання однієї з
комісій при держадміністрації          
району за місцем проживання

 

Список використаної літератури

1.    
Технологія ділового спілкування

 

Слово у спілкуванні буває
животворчим і руйнівним. Воно може об’єднувати і роз’єднувати людей, приносити
задоволення або прикрощі.

Все залежить ввід того, яка інформація передається за допомогою слова і як
це роблять її відправники.

З метою поліпшення інформування людей на даному етапі все ширше
використовуються технічні засоби, зокрема комп’ютери, і в цьому звичайно,
вбачається прогрес. Але водночас безпосереднє спілкування замінюється
опосередкованим, що здійснюється ЗМІ, а це веде до зростання відчуженості між людьми,
зниження рівня їх комунікабельності, контактності, а також – емоційності.

Від того, на якому рівні перебуває культура ділових людей, залежить
результати їхньої професійної діяльності, взаємини з колегами, партнерами по
бізнесу та клієнтами, врешті-решт психічне здоров’я.

Люди, як
правило, починають спілкуватися з якогось при­воду. При цьому їхні дії
пов’язані з предметом спілкування, який визначає його сутність, дає змогу
визначити його спрямо­ваність. Існує, наприклад, спілкування інтимне, професійне,
діло­ве та ін. Предметом нашого аналізу є ділове спілкування.

Параметри роботи та координати виконавця: ufi

Тип: Реферат

Кількість сторінок: 9

Рік захисту: 2010

Ціна: 30 грн.

Контактна особа: Степан

Телефон: 095 3241221

E-mail: refik@ukr.net



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.