Курсові та дипломні купляють тут

Принципи і методи вивчення споживачів

Вступ 3 1. Первинні та вторинні дослідження 3 2. Види опитувань 4 2. Підходи до проведення спостережень 6 Висновки 9 Список використаних джерел 11

Реклама як засіб досягнення цілей підприємством

ЗМІСТ ВСТУП …………………………………………………………………………………4 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 1.1. Відображення маркетингового мислення в маркетингових комунікаціях…..8 1.2. Цілі проведення комунікаційної політики на ринку заморожених продуктів……………………………………………………………………………14 1.3. Види рекламної діяльності для заморожених продуктів……………………20 1.4. Планування реклами на ринку швидкозаморожених продуктів……………25 РОЗДІЛ ІІ. РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ РИНКУ ШВИДКОЗАМОРОЖЕНИХ ПРОДУКТІВ 2.1. Аналіз і тенденції на […]

Засадні відмінності між паблік рилейшнз та політичним маркетингом

ЗМІСТ Вступ 3 1. Основні поняття політичного маркетингу 5 2. PR та політична реклама 8 3. Засадничі відмінності 13 Висновки 17 Список використаної літератури 18

Экологический маркетинг

Содержание Введение. 1. Экологичность продукции как фактор конкурентоспособности. 2. Экологический маркетинг в Украине. Выводы.. Список использованной литературы..

Поняття і ознаки правопорушення

План ВСТУП 1. Поняття і ознаки правопорушення 2. Склад правопорушення 3. Види правопорушення 4. Причини правопорушень ВИСНОВКИ Список використаної літератури.

Реклама, як соціальна реальність

План 1. Реклама, як соціальна реальність 2. Заходи паблік рілейшнз 3. Вимоги до розповсюдження реклами

Система маркетингових досліджень у банку. Відбір джерел інформації для проведення маркетингового дослідження ринку платіжних карток.

ЗМІСТ 1. Система маркетингових досліджень у банку.   2. Відбір джерел інформації для проведення маркетингового дослідження ринку платіжних карток.   Список використаної літератури.

Інструменти банківського маркетингу. Перспективи розвитку маркетингу в банківській сфері

Зміст Вступ.   1. Інструменти банківського маркетингу.   2. Перспективи розвитку маркетингу в банківській сфері   Висновки.   Список використаної літератури.

Особлівості зарубіжної та вітчизняної реклами та соціальний аналіз

Зміст Вступ.  розділ 1. Теоретичні основи досліджень в соціології   1.1. Історія та джерела вивчення рекламної діяльності (в Україні та за рубежем)   1.2. Перші відомості про рекламу в Україні   Розділ 2. Сучасні види рекламної діяльності.   2.1. Ефективність реклами в мас-медіа. 2.2. Психологія вивчення реклами. 2.3. Основні види та значення іміджу в сучасному середовищі   Розділ 3. Шляхи […]

Загальна характеристика підприємства готелю Хаятт

ПЛАН Вступ 1. Місце розташування 2. Умови розташування підприємства ( рекреаційні ресурси) 3. Структура управління, форма власності, підпорядкування 4. Тип розміщення  5. Історія створення підприємства Класифікація готелю 1. Місткість, поверховість 2. Рівень комфорту 3. Контингент Технологія надання послуг на житловому поверсі 1. Зміст приміщень поверху готелю 2. Планувальна організація технологічного процесу ( планувальне рішення житлового […]

Чорний PR

Чорний PR Обговорення професійного статусу будь-якої діяльності починається, перш за все, з обговорення етичних питань. Особливо це стосується тих професій, від яких, так або інакше, залежить життєдіяльність суспільства. Проте, громадськості нелегко зламати той негативний стереотип, який був створений навколо професії піармена. Сьогодні будь-яка згадка ПР відразу ж викликає асоціації з «брудними технологіями», «підтасовуванням фактів», «навмисним […]

Для обраного об’єкту дослідження в рамках комплексу маркетингу вирішити наступні задачі та оформити контрольну роботу

Зміст 1. Вступ.   2. Товарна політика.  2.1. Визначити цільову аудиторію підприємства.   2.2. Дати опис товару підприємства, асортименту, фізичних та нефізичних властивостей   2.3. Описати життєвий цикл товару на ринку України.   2.4. Визначити рівень конкурентоспроможності товару за допомогою індексів технічних та економічних параметрів.   3. Організація збуту.   3.1. Проаналізувати методи збуту товару. Визначити канали розподілу товару до кінцевого […]