Курсові та дипломні купляють тут

Реклама, як соціальна реальність

План 1. Реклама, як соціальна реальність 2. Заходи паблік рілейшнз 3. Вимоги до розповсюдження реклами

Система маркетингових досліджень у банку. Відбір джерел інформації для проведення маркетингового дослідження ринку платіжних карток.

ЗМІСТ 1. Система маркетингових досліджень у банку.   2. Відбір джерел інформації для проведення маркетингового дослідження ринку платіжних карток.   Список використаної літератури.

Інструменти банківського маркетингу. Перспективи розвитку маркетингу в банківській сфері

Зміст Вступ.   1. Інструменти банківського маркетингу.   2. Перспективи розвитку маркетингу в банківській сфері   Висновки.   Список використаної літератури.

Особлівості зарубіжної та вітчизняної реклами та соціальний аналіз

Зміст Вступ.  розділ 1. Теоретичні основи досліджень в соціології   1.1. Історія та джерела вивчення рекламної діяльності (в Україні та за рубежем)   1.2. Перші відомості про рекламу в Україні   Розділ 2. Сучасні види рекламної діяльності.   2.1. Ефективність реклами в мас-медіа. 2.2. Психологія вивчення реклами. 2.3. Основні види та значення іміджу в сучасному середовищі   Розділ 3. Шляхи […]

Загальна характеристика підприємства готелю Хаятт

ПЛАН Вступ 1. Місце розташування 2. Умови розташування підприємства ( рекреаційні ресурси) 3. Структура управління, форма власності, підпорядкування 4. Тип розміщення  5. Історія створення підприємства Класифікація готелю 1. Місткість, поверховість 2. Рівень комфорту 3. Контингент Технологія надання послуг на житловому поверсі 1. Зміст приміщень поверху готелю 2. Планувальна організація технологічного процесу ( планувальне рішення житлового […]

Чорний PR

Чорний PR Обговорення професійного статусу будь-якої діяльності починається, перш за все, з обговорення етичних питань. Особливо це стосується тих професій, від яких, так або інакше, залежить життєдіяльність суспільства. Проте, громадськості нелегко зламати той негативний стереотип, який був створений навколо професії піармена. Сьогодні будь-яка згадка ПР відразу ж викликає асоціації з «брудними технологіями», «підтасовуванням фактів», «навмисним […]

Для обраного об’єкту дослідження в рамках комплексу маркетингу вирішити наступні задачі та оформити контрольну роботу

Зміст 1. Вступ.   2. Товарна політика.  2.1. Визначити цільову аудиторію підприємства.   2.2. Дати опис товару підприємства, асортименту, фізичних та нефізичних властивостей   2.3. Описати життєвий цикл товару на ринку України.   2.4. Визначити рівень конкурентоспроможності товару за допомогою індексів технічних та економічних параметрів.   3. Організація збуту.   3.1. Проаналізувати методи збуту товару. Визначити канали розподілу товару до кінцевого […]

Для обраного об’єкту дослідження в рамках комплексу маркетингу вирішити наступні задачі та оформити контрольну роботу

Зміст   Вступ.  2. Товарна політика.  2.1. Визначити цільову аудиторію підприємства. 5 Таблиця.   2.2. Дати опис товару підприємства, асортименту, фізичних та нефізичних властивостей   2.3. Описати життєвий цикл товару на ринку України.   2.4. Визначити рівень конкурентоспроможності товару за допомогою індексів технічних та економічних параметрів.   3. Організація збуту.   3.1. Проаналізувати методи збуту товару. Визначити канали розподілу товару до […]

Державний фінансовий контроль в Україні

ПЛАН  Вступ 1. Структура маркетингової інформації 2. Вивчення стосунків споживачів як до компанії так і до товару 3. Охарактеризуйте об’єкти та суб’єкти вторинної інформації заповнивши слідуючу таблицю Висновки Використана література

Ефективність маркетингової діяльності на підприємстві

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ 1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності 1.2. Особливості маркетингової діяльності підприємства та її складові 1.3. Роль маркетингу в організації 1.4. Види маркетингу РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ 2.1. Основні принципи маркетингу 2.2. Необхідні умови для ефективної маркетингової діяльності 2.3. Особливості прийняття маркетингових рішень РОЗДІЛ 3. […]

ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ 2.1. Принципи й етапи процесу прийняття управлінських рішень 2.2. Роль керівника в процесі прийняття управлінських рішень 2.3. Фактори, що впливають на процес прийняття управлінських рішень РОЗДІЛ 3. КОНТРОЛЬ ВИКОНАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСЛУГ ТА ПОНЯТТЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ 1.1. Основні поняття та визначення якості товарів і послуг 1.2. Ключові аспекти системи якості 1.3. Структура системи якості та процес проектування послуги РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПОСЛУГ 2.1. Розвиток принципів системного, комплексного управління якістю 2.2. Стандартизація та сертифікація 2.3. Статистичний контроль якості ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ