Курсові та дипломні купляють тут

МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ ТОВАРУ 1.1. Суть та цілі політики розподілу 1.2. Типи і функції каналів розподілу товарів 1.3. Маркетингові системи збуту 1.4. Динаміка розвитку каналів розподілу товарів РОЗДІЛ 2. УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ ТОВАРІВ РОЗДІЛ 3. РІШЕННЯ В СИСТЕМІ ЗБУТОВОЇ ЛОГІСТИКИ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Маркетинг і задоволення потреб

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ СТАНОВЛЕННЯ МАРКЕТИНГУ 1.1. Історія маркетингу 1.2. Суть маркетингу 1.3. Маркетинг у вітчизняній науці РОЗДІЛ 2. Маркетинг і задоволення потреб 2.1. Потреби людини й економічна теорія 2.1.1. Потреби, бажання й попит 2.1.2. «Помилкові» й «щирі» потреби 2.1.3. Абсолютні й відносні потреби 2.1.4. Родові й похідні потреби 2.2. Мотивація індивідуального споживача 2.3. […]

Поняття реклами та рекламних засобів, їх види

І. Вступ 1.1. Поняття реклами та рекламних засобів, їх види ІІ. Коротка характеристика ВАТ „” 2.1. Місце розташування, підпорядкованість. 2.2. Форма власності. 2.3. Структура управління, кадровий склад. 2.4. Організація матеріальної відповідальності. 2.5. Організація господарських зв’язків. 2.6. Організація рекламно-інформаційної діяльності. ІІІ. Основна частина 3.1.Класифікація рекламних засобів, що використовуються на підприємстві ВАТ „” 3.2. Аналіз психологічної ефективності […]

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Особливості стратегічного управління, як підходу до управління фірмою 1.2 Сутність стратегічного планування і його місце в системі стратегічного управління 1.3 Методологічна база та інструментарій стратегічного планування РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ЗАТ «ЗОЛОТОНІСЬКИЙ МАСЛОРОБНИЙ КОМБІНАТ» 2.1 Фінансово – економічна характеристика підприємства 2.2 Аналіз […]

МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС, ЙОГО СУТНІСТЬ, РОЗВИТОК І СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ

ВСТУП РОЗДІЛ I. МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС, ЙОГО СУТНІСТЬ, РОЗВИТОК І СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ 1.1. Сутність і еволюція міжнародного бізнесу. 1.2. Теоретичні основи здійснення міжнародного бізнесу. 1.3. Глобалізація сучасного господарського життя як об’єктивна основа розвитку міжнародного бізнесу. 1.4. Роль ТНК у сучасному міжнародному бізнесі РОЗДІЛ ІІ. РОЗВИТОК МІЖНАРОДНОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 2.1.Основні напрямки економічної інтеграції України в систему […]

ОРГАНІЗАЦІЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ

ВСТУП РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕГУЛЮВАННЯ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ 1.1. Сутність сучасної міжнародної торгівлі та її концепції 1.2. Основні етапи становлення міжнародної торгівлі 1.3. Система основних показників розвитку міжнародної торгівлі РОЗДІЛ 2. сучасні Форми міжнародної торгівлі 2.1. Сучасний підхід до систематизації форм міжнародної торгівлі 2.2. Форми міжнародної торгівлі за специфікою регулювання 2.3. Форми міжнародної […]

Сприяння продажу товарів (реклама)

Зміст Вступ. 1. Теорія сприяння продужу товарів. 2. Основні показники рекламної діяльності 3. Види сприяння продажу товарів. Висновки. Використана література.

Ціль і методи реклами, світовий і регіональний досвід

ПЛАН ВСТУП 1. ТЕОРІЯ РЕКЛАМИ. 1.1. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.2. ОБСЯГ СВІТОВОГО РИНКУ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ 1.3. СТАН ПРОБЛЕМИ 1.4. ВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ: СТРУКТУРА І ТЕНДЕНЦІЇ 2. ВИДИ РЕКЛАМИ. 2.1. СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА. 2.2. РАДІОРЕКЛАМА. 2.3. DM -РЕКЛАМА 3. ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ 3.1. РЕКЛАМНА ІНДУСТРІЯ У ВІДКРИТІЙ ЕКОНОМІЦІ. ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА

Маркетинг готельних послуг

ПЛАН Варіант 4 1. Маркетинг готельних послуг 2. Система громадського харчування як складова туристичної індустрії 3. Правила та порядок отримання ліцензії на організацію туризму 4. Тести Використана література

Соціально-психологічні дослідження реклами

Вступ 1. Поняття реклами та її ефективність 2. Соціально-психологічні дослідження реклами Висновки Список використаної літератури

Реклама в метро: сучасний стан, перспективи розвитку

Вступ Розділ 1. Сучасний стан реклами 1.1. Поняття реклами та її ефективність 1.2. Реклама в метро на сучасному етапі 1.3. Прибутки та втрати від реклами Розділ 2. Реклама в метро як різновид реклами на транспорті 2.1. Характеристики та переваги реклами на транспорті 2.2. Реклама в салоні – один з видів реклами в метро 2.3. Перспективи […]

Реклама та теорія комунікації

Зміст 1. Реклама та її сутність 2. Теорія комунікації Список використаної літератури