Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу | Страница 19
Курсові та дипломні купляють тут

Ціль і методи реклами, світовий і регіональний досвід

ПЛАН ВСТУП 1. ТЕОРІЯ РЕКЛАМИ. 1.1. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.2. ОБСЯГ СВІТОВОГО РИНКУ РЕКЛАМНИХ ПОСЛУГ 1.3. СТАН ПРОБЛЕМИ 1.4. ВИТРАТИ НА РЕКЛАМУ: СТРУКТУРА І ТЕНДЕНЦІЇ 2. ВИДИ РЕКЛАМИ. 2.1. СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА. 2.2. РАДІОРЕКЛАМА. 2.3. DM -РЕКЛАМА 3. ТЕНДЕНЦІЇ РЕКЛАМНОГО БІЗНЕСУ 3.1. РЕКЛАМНА ІНДУСТРІЯ У ВІДКРИТІЙ ЕКОНОМІЦІ. ВИСНОВКИ ЛІТЕРАТУРА

Маркетинг готельних послуг

ПЛАН Варіант 4 1. Маркетинг готельних послуг 2. Система громадського харчування як складова туристичної індустрії 3. Правила та порядок отримання ліцензії на організацію туризму 4. Тести Використана література

Соціально-психологічні дослідження реклами

Вступ 1. Поняття реклами та її ефективність 2. Соціально-психологічні дослідження реклами Висновки Список використаної літератури

Реклама в метро: сучасний стан, перспективи розвитку

Вступ Розділ 1. Сучасний стан реклами 1.1. Поняття реклами та її ефективність 1.2. Реклама в метро на сучасному етапі 1.3. Прибутки та втрати від реклами Розділ 2. Реклама в метро як різновид реклами на транспорті 2.1. Характеристики та переваги реклами на транспорті 2.2. Реклама в салоні – один з видів реклами в метро 2.3. Перспективи […]

Реклама та теорія комунікації

Зміст 1. Реклама та її сутність 2. Теорія комунікації Список використаної літератури

Основні підходи до розміщення реклами

Зміст 1. Основні засоби торговельної реклами 2. Основні підходи до розміщення реклами Список використаної літератури

Маркетинг

14. Фактори зовнішнього середовища маркетингу 24. Принципи сегментування ринків 34. Сутність маркетингової товарної політики 44. Сутність і роль маркетингової цінової політики 54. Реклама, її види, особливості формування 64. Види сервісного стимулювання збуту 74. Розподіл товарів у логістичній системі 84. Сутність і показники маркетингового контролю за прибутковістю 4. Основні маркетингові категорії Список використаної літератури

Що таке маркетингові дослідження і процес їх здійснення

Зміст   1.     Що таке маркетингові дослідження і процес їх здійснення 2.     Класифікація структур маркетингу 3.     Чим вплинути на вибір споживача?                 Використана література 1.     Що таке маркетингові дослідження і процес їх здійснення   Маркетингові дослідження — систематичне збирання, опрацьовування й аналіз інформації та можливостей, розроблення рекомендацій на підставі цих даних. Як правило, вони передбачають […]

Стратегічний маркетинг

Стратегічний маркетинг   Найбільш вдалою формою складання SWOT-аналізу автор вважає форму, що використовується київською консультаційною компанією «BDO Баланс-Аудит». Приведений нижче SWOT-аналіз складений у виді таблиці і містить не тільки перелік можливостей і погроз, а також перелік сильних і слабких сторін товариства з обмеженою відповідальністю «Арго-торгівельна мережа». Таблиця 1  Матриця SWOT-аналізу компанії «Арго-торгівельна мережа» за даними […]

Сутність основних напрямків маркетингових досліджень

ПЛАН   Вступ 1.     Сутність основних напрямків маркетингових досліджень 2.     Охарактеризуйте основні види і стратегії конкуренції. Напрямки визначення конкурентноздатності товару і конкурентноздатності фірми 3.     Навести приклади функціональної, видової і предметної конкуренції по товарах: електропобутові прилади, телевізори, зимові жіночі чоботи, дитячий демісезонний одяг Висновки Використана література Вступ   Сутність і призначення маркетингових досліджень цілком очевидні: підприємець, […]

Маркетингові суб’єкти

ПЛАН     1.     Маркетингові суб’єкти 2.      Типи маркетингових досліджень 3.      Особливості функціонування споживчого ринку 4.      Алгоритм планування нової продукції 5.     Маркетингові стратегії ціноутворення в межах товарної номенклатури 6.     Види реклами залежно від каналів її розподілу 7.     Стимулювання торговельної мережі 8.     Основні типи та характеристика організацій роздрібної торгівлі 9.     Маркетинг у комп’ютерних мережах. Основні переваги […]

Промисловий маркетинг

ПЛАН   Вступ. 3 1. Фактори та умови ціноутворення. 5 2. Суть та цілі ціноутворення на промислові товари. 9 3. Методи формування цін. 13 4. Аналіз цін і товарів конкурентів та інших зовнішніх факторів. 17 Висновки. 22 Використана література. 24 Вступ   Всі товари та послуги мають як ціну, так і вартість. Більшість некомерційних та […]