Курсові та дипломні купляють тут

Аналіз внутрішнього середовища підприємства

1. Виробництво 1.1. Аналіз виробництва і реалізації продукції 1.2. Аналіз основних фондів підприємства 1.3. Аналіз матеріальних ресурсів 2. Маркетинг Аналіз маркетингової діяльності підприємства: Аналіз попиту на продукцію і формування портфеля замовлень Оцінювання ризику незатребуваності продукції Аналіз ринків збуту продукції Аналіз цінової політики підприємства Аналіз конкурентоспроможності продукції 3. Аналіз обґрунтованості завдань з виробництва і продажу продукції […]

Анализ рынка рекламных возможностей в сфере танцевальных услуг

Введение 1. Анализ системы менеджмента в танцевальной студии ИП Рожнова И.В. 2. Экономическая эффективность деятельности танцевальной студии 3. Анализ системы маркетинга ИП Рожнова И.В 4. Система работы с персоналом танцевальной студии 5. Исследование и выявление целевой аудитории для ИП Рожнова И.В. 6.Определение методов анализа эффективности рекламной деятельности ИП Рожнова И.В. 7. Планирование и разработка рекламной […]

Оцінка ефективності опосередкованих господарських звязків щодо поставки товарів

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПОСЕРЕДКОВАНИХ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ ЩОДО ПОСТАВКИ ТОВАРІВ 1.1. Поняття та класифікація господарських зв’язків 1.2. Формування та оцінка опосередкованих господарських зв’язків торговельних підприємств 1.3. Забезпечення ефективності опосередкованих господарських зв’язків Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПОСЕРЕДКОВАНИХ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ ЩОДО ПОСТАВКИ ТОВАРІВ В ТОРГОВІЙ МЕРЕЖІ «СІЛЬПО» 2.1. Загальна […]

Маркетинг (варіанти 07,12,16,17)

Комплексна практична робота: Параметри ринкової взаємодії Мета: оволодіти навиком розрахунку ринкових параметрів Вихідні дані для розрахунків: Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі Q і продажів S і ціни р продукту): — попит покупців: Q1 = a-bp Q2 = c – dp — пропозиція продавців: S1 = Ap – B S2 = Cp – D […]

Маркетинг

Комплексна практична робота: Параметри ринкової взаємодії Мета: оволодіти навиком розрахунку ринкових параметрів Вихідні дані для розрахунків: Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі Q і продажів S і ціни р продукту): — попит покупців: Q1 = a-bp Q2 = c – dp — пропозиція продавців: S1 = Ap – B S2 = Cp – D […]

Маркетинг

Мета: оволодіти навиком розрахунку ринкових параметрів Вихідні дані для розрахунків: Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі Q і продажів S і ціни р продукту): — попит покупців: Q1 = a-bp Q2 = c – dp — пропозиція продавців: S1 = Ap – B S2 = Cp – D Етапи виконання роботи: 1. Дослідити взаємодію […]

Маркетинг (варіанти 02,03,04,07,13,15,20,25,26,34)

Комплексна практична робота: Параметри ринкової взаємодії Мета: оволодіти навиком розрахунку ринкових параметрів Вихідні дані для розрахунків: Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі Q і продажів S і ціни р продукту): — попит покупців: Q1 = a-bp Q2 = c – dp — пропозиція продавців: S1 = Ap – B S2 = Cp – D […]

Маркетинг

Комплексна практична робота: Параметри ринкової взаємодії Мета: оволодіти навиком розрахунку ринкових параметрів Вихідні дані для розрахунків: Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі Q і продажів S і ціни р продукту): — попит покупців: Q1 = a-bp Q2 = c – dp — пропозиція продавців: S1 = Ap – B S2 = Cp – D […]

Маркетинг

1.Аналіз привабливості ринку. Оцінка привабливості ринку. Методика оцінки привабливості ринку 2.Планування каналів та маркетингових систем збуту 3.Типи організаційних структур служби маркетингу на підприємстві Список використаних джерел

Комерційна діяльність роздрібного торговельного підприємства та шляхи її удосконалення

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗДРІБНОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність комерційної діяльності роздрібного торговельного підприємства 1.2. Завдання комерційної діяльності роздрібного торговельного підприємства 1.3. Ефективність діяльності роздрібного торговельного підприємства Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗДРІБНОГО ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Загальна характеристика підприємства 2.2. Дослідження організації роботи комерційної служби підприємства 2.3. Аналіз […]

Дослідження позиціонування продукції (коньяки Шабо) на споживчому ринку

Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти позиціонування продукції на споживчому ринку 1.1. Поняття позиціонування продукції 1.2. Стратегії позиціонування 1.3. Тактика позиціовання Розділ 2. Дослідження позиціонування коньяків «Шабо» на споживчому ринку 2.1. Характеристика підприємства 2.2. Аналіз ринку коньячної продукції 2.3. Стратегія позиціонування українського коньячного бренду Висновки Список літератури

Аналіз маркетингової діяльності видавнитва А-БА-БА-ГА-ЛА-МА-ГА на ринку дитячих книжок України

Вступ Розділ І. Аналіз господарської діяльності підприємства на товарному ринку 1.1. Стисла характеристика підприємства, його діяльності на товарному ринку 1.1.1. Стисла історія підприємства 1.1.2. Ринок, його характеристика, динаміка та тенденції. Попит, його генезис, характеристика та особливості 1.2. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 1.3. Аналіз товарного асортименту Розділ ІІ. Аналіз маркетингового середовища підприємства 2.1. Аналіз макромаркетингового середовища […]