Курсові та дипломні купляють тут

Формування маркетингових стратегій транспортного підприемства

Вступ Розділ І. Теоретичні основи маркетингових стратегій транспортного підприємства 1.1. Поняття і суть 1.2. Види стратегій 1.3. Особливості формування маркетингових стратегій в сфері транспорту Висновки до розділу І. Розділ ІІ. Розробка досліджень ТОВ «Нова пошта» 2.1. Характеристика діяльності підприємства 2.2. Аналіз ринку 2.3. Етапи розробки стратегій Висновки до розділу ІI. Розділ ІІІ. Напрями удосконалення форм […]

Якість обслуговування покупців в мережевому магазині

Зміст Вступ 3 1. Сутність роздрібної торгівлі та фактори, що впливають на її ефективність 5 2. Факторі, що впливають на якість торговельного обслуговування споживачів 11 3. Аналіз якості обслуговування покупців в мережевому магазині ТОВ „Метро Кеш енд Кері ” 18 4. Шляхи підвищення ефективності організації роздрібного продажу товарів 34 Висновки 39 Список використаних джерел 41 […]

Основні види комунікації

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………………….3 Розділ 1. Суть комунікації…………………………………………………………5 1.1. Суть й основні підходи до класифікації комунікацій……………………….5 1.2. Канали комунікацій………………………………………………………….10 Розділ 2. Комунікаційна діяльність. ЇЇ рівні, види, форми……………………14 2.1. Різноманітні види і способи комунікації…………………………………..14 2.2. Сучасний комунікативний простір…………………………………………24 ВИСНОВОК………………………………………………………………………29 СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ…………………………………………………………30

Органiзацiя рекламно-iнформацiйноi дiяльности по збуту товарiв на прикладi пiдпрмемства

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Загальна характеристика збутової діяльності 5 1.1. Сутність та основні завдання збутової діяльності 5 1.2. Методика оцінки ефективності збутової діяльності виробничого підприємства 10 Розділ 2. Рекламна діяльність при збуті товарів на прикладі ТОВ «Лакталіс-Україна» 19 2.1. Дослідження організації збутової діяльності ТОВ «Лакталіс-Україна» 19 2.2. Оцінка ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Лакталіс-Україна» при […]

Аналіз та розроблення заходів щодо удосконалення маркетингової політики підприємства (підприємство якого треба робити аналіз "reebok")

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………..…..3 Розділ 1. Характеристика понять маркетингової політики підприємства…6 1.1. Зміст основних понять теми дослідження…………………..……6 1.2. Основні цілі, завдання та принципи сучасної маркетингової політики……………………………………..……………….7 1.3. Характеристика ринку спортивного взуття України………..….10 Розділ 2. Заходів щодо удосконалення маркетингової політики підприємства «Reebok»…………………………………………..………….14 2.1. Історія створення компанії «Reebok» та її розвиток…………….14 2.2. Характеристика економічної діяльності компанії Reebok………19 2.3. Аналіз […]

Маркетингова інформація — запорука успіху діяльності підприємства на прикладі ІП"Кока Кола Беверіджис Україна

ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………..……..3 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методологічні аспекти використання маркетингової інформації для успішної діяльності підприємства…………………….………6 1.1. Сутність та значення маркетингової інформації для прийняття управлінських рішень………………………………………………..6 1.2. Види маркетингової інформації…………………………….………..9 1.3. Методи збору маркетингової інформації………………….………..12 1.4. Структура маркетингової інформаційної системи…………..……..17 1.5. Основні шляхи організації маркетингової діяльності на підприємстві………………………………………………………………….19 1.6. Рекламна діяльність в системі маркетингової діяльності…………21 РОЗДІЛ 2. Аналіз […]

Роль і місце реклами в діяльності підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти реклами в діяльності підприємства 5 1.1. Сутність реклами 5 1.2. Місце і роль реклами в ринкових умовах 7 1.3. Значення реклами на підприємстві 14 Розділ 2. Аналіз рекламної діяльності на прикладі ТОВ «РА «КІНОФЕСТ» 17 2.1. Загальна характеристика підприємства 17 2.2. Аналіз рекламної діяльності 20 Розділ 3 Удосконалення […]

Суть навколишнього середовища маркетингу.Маркетинговий контролінг.Сутність товароруху

ЗМІСТ 1. Суть навколишнього середовища маркетингу 3 2. Маркетинговий контролінг 6 3. Сутність товароруху 11 Список використаної літератури 14

Дослідження комплексу маркетингу підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 1. Теоретичні основи комплексу маркетингу підприємства 5 2. Аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Юнiлiвер Україна» 13 3. Напрямки оптимізації комплексу маркетингу ТОВ «Юнілівер Україна» 26 Висновки 33 Список використаної літератури 34 Додатки 36

Організація маркетингу на підприемстві

ЗМІСТ Вступ 2 1. Еволюція та сутність маркетингової діяльності на підприємстві 4 2. Організаційні аспекти маркетингової діяльності 10 3. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства 15 Висновки 20 Список використаної літератури 21

Реклама в системі інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства

ЗМІСТ Вступ 3 Розділ 1. Основи інтегрованих маркетингових комунікацій 6 1.1. Сутність та завдання інтегрованих маркетингових комунікацій 6 1.2. Принципи інтегрованих маркетингових комунікацій 13 Розділ 2. Рекламні прийоми в системі інтегрованих маркетингових комунікацій 18 2.1. Використання реклами й інтегрованих маркетингових комунікацій у рекламній стратегії просування товару на ринок 18 2.2. Рекламні інтегровані маркетингові комунікації в […]

Маркетинг в сфере туризма

ОГЛАВЛЕНИЕ Введение 3 Глава 1. Теоретические основы маркетинга в туризме 5 1.1. Понятие маркетинга в сфере туризма 5 1.2. Специфика маркетинга в туризме 8 Глава 2. Анализ маркетинговой деятельности на туристическом предприятии 14 Глава 3. Усовершенствования маркетинговой деятельности 21 Заключение 25 Список использованной литературы 27