Курсові та дипломні купляють тут

Розроблення стратегії модифікації товару

Зміст Вступ 3 Розділ 1. Методологічні і теоретичні основи маркетингової товарної політики 4 1.1. Методологічні аспекти які характеризують товар у взаємозв’язку з маркетингом 4 1.2 Система показників, формули по яким проводяться маркетингові обчислення 15 Розділ 2. Аналіз ринку 27 2.1. Коньюктура ринку 27 2.1.1. Корпорація «Рошен» і її структура 27 2.1.2 Формування та управління асортиментною […]

Маркетинг

Мета: оволодіти навиком розрахунку ринкових параметрів Вихідні дані для розрахунків: Формули поведінки ринкових агентів (залежність обсягів купівлі Q і продажів S і ціни р продукту): — попит покупців: Q1 = a-bp Q2 = c – dp — пропозиція продавців: S1 = Ap – B S2 = Cp – D Етапи виконання роботи: 1. Дослідити взаємодію […]

Міжнародний маркетинг

Комплексний аналіз зовнішнього середовища міжнародного маркетингу Мета: Отримати навички проведення аналізу зовнішнього середовища міжнародного маркетингу. Завдання: Здійснити комплексний аналіз основних елементів зовнішнього середовища міжнародного маркетингу для вітчизняної фірми, що планує вихід на зовнішні ринки. Вибір діяльності і країна реалізації проекту обирається за погодженням викладача і студента. Обране українське підприємство – Золотоніський машинобудівний завод, країна — […]

Міжнародний маркетинг

Комплексний аналіз зовнішнього середовища міжнародного маркетингу Мета: Отримати навички проведення аналізу зовнішнього середовища міжнародного маркетингу. Завдання: Здійснити комплексний аналіз основних елементів зовнішнього середовища міжнародного маркетингу для вітчизняної фірми, що планує вихід на зовнішні ринки. Вибір діяльності і країна реалізації проекту обирається за погодженням викладача і студента. Обране українське підприємство – Roshen, вихід на ринок Польщі

Маркетингове дослідження ринку страхових послуг за матеріалами ВАТ СК „ПЗУ Україна”

Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти маркетингових досліджень 5 1.1. Сутність маркетингового дослідження 5 1.2. Передумови та необхідність проведення маркетингових досліджень 10 1.3. Класифікація методів маркетингових досліджень 15 Розділ 2. Маркетингове дослідження ринку страхових послуг України 22 2.1. Характеристика ринку страхових послуг України 22 2.2. Аналіз діяльності ВАТ СК „ПЗУ Україна” 35 2.3. Оцінка проведення […]

Формування програми маркетингової діяльності підприємства

Зміст ВСТУП…………………………………………………………………………….…..……3 РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОГРАМИ МАКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ………………………………………………………………….….5 1.1. Маркетинг як інструмент забезпечення конкурентоспроможності компанії………………………………………………………………………..……….5 1.2. Основні складові програми маркетингової діяльності………………………………..9 1.3. Стратегічне і тактичне планування маркетингової діяльності страхової компанії…………………………………………………………………….…15 1.4. Зарубіжний досвід маркетингової діяльності страхових компаній……………..27 РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛНОСТІ ЗАТ «УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ»……………………………………………………….34 2.1. Дослідження конкурентноспроможного середовища ЗАТ […]

Аналіз і оцінювання маркетингового середовища підприємства

ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ І ОЦІНЮВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність і склад маркетингового середовища підприємства…………6 1.2. Етапи аналізу маркетингового середовища підприємства……………19 1.3. Оцінка маркетингового середовища підприємства….…………………29 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАТ «УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ» 2.1. Маркетингова характеристика ЗАТ «Українська транспортна страхова компанія»…………………………………………………………….37 2.2. Аналіз маркетингових методів управління ЗАТ «Українська […]

Маркетинг. нужно придумать или выбрать свое предприятие и разработать

Зміст Вступ 3 1. Опис підприємства 5 2. Оточуюче середовище фірми 9 3. Потреби та нужди 11 4. Перспективна група товарів 14 5. Характеристика ринку та його сегментація 16 6. Забезпечення маркетингових досліджень 22 7. Постановка маркетингових досліджень 25 8. Напрямки розвитку товарної номенклатури 27 9. Маркетингові заходи та їх реалізація 32 10. Стратегія виходу […]

Формування маркетингових стратегій транспортного підприємства

Вступ Розділ І. Теоретичні основи маркетингових стратегій транспортного підприємства 1.1. Поняття і суть 1.2. Види стратегій 1.3. Особливості формування маркетингових стратегій в сфері транспорту Розділ ІІ. Розробка досліджень ТОВ «Нова пошта» 2.1. Характеристика діяльності підприємства 2.2. Аналіз ринку 2.3. Етапи розробки стратегій Розділ ІІІ. Напрями удосконалення форм маркетингових стратегій ТОВ «Нова пошта» 3.1. Ефективність маркетингової […]

Маркетинг

Комплексна практична робота: Ціна ринкової рівноваги. 1.Взаємодія попиту: Q1 = а – бр Q2 = с – dp 1.1 Розрахувати максимальну ціну кожного покупця 1.2 Розрахувати ціну сумарного попиту 1.3 Побудувати графіки попиту кожного покупця і сумарного попиту 2. Ринкова взаємодія Пропозиція продавців S1 = Ap – B S2 = Cp – D 2.1 Дослідити […]

Маркетинг

Користуючись даними табл. 4.2., обчисліть суму, яку має заплатити покупець, якщо він спочатку придбав Х1 шт. товару, а потім ще Х2 шт. Рекомендована ціна продажу – 4000 грн/шт. Продавець надає знижки: 1) некумулятивні; 2) кумулятивні. Який вид знижок приваблює Вас як покупця більше? Обґрунтуйте свою відповідь. Х1 = 1000 Х2 =400 Таблиця 4.2 Обсяг закупок, […]

Маркетинг

Задача 1 На основі наведених у таблиці 1 даних оцінити рівень інтенсивності конкуренції на товарному ринку за допомогою показників, що характеризують рівень монополізації та ступінь концентрації ринку (індекс Харфіндела-Хіршмана та чотирьохдольного показника). Таблиця 1. Рейтинг виробників Назва підприємства Обсяг реалізації продукції, тис. одиниць продукції ВАТ «Імперія» 241400,8 Концерн «Надія» 135044,0 ЗАТ «Зеніт» 26546,4 ЗАТ «Візар» […]