Маркетинг - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Курсові та дипломні купляють тут

Маркетинг

Фірма виробляє і збуває три компоненти. Перед керівником відділу постачання було поставлене завдання – вивчити ціни на світовому ринку. Вивчено такі цінові і вартісні показники (табл. 1).
Таблиця 1
Вихідна інформація для прийняття управлінського рішення “зробити або купити”
Показники Компонент
X Y Z
Обсяг виробництва, од. 21000 42000 84000
Витрати основних матеріалів на одиницю продукції, грн.
0,84
1,05
0,42
Витрати на оплату праці основних виробничих робітників(на одиницю продукції), грн.
1,68
1,89
0,84
Прямі витрати на одиницю продукції, грн. 0,42 0,63 0,21
Постійні витрати на одиницю продукції, грн. 0,84 1,05 0,42
Ціна реалізації одиниці продукції, грн. 4,2 5,25 2,1
Імпортна закупівельна ціна, грн. 2,89 4,41 2,1

1. Надайте рекомендації керівництву фірми щодо можливості закупівлі компонента виходячи тільки з витрат.
2. Визначте розмір прибутку у випадку власного виробництва всіх компонентів.
3. Встановите, чи вплинуть рекомендації з закупівлі (пункт 1) на прибуток і якою мірою.

Параметри роботи та координати виконавця: Алёна

Тип: Контрольна

Кількість сторінок: 3

Рік захисту: 2017

Ціна: 15 грн.

Контактна особа: Алена

Телефон: +380957914613

E-mail: s_alenka@meta.ua



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.