Маркетинг товарної політики - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Курсові та дипломні купляють тут

Маркетинг товарної політики

ЗМІСТ

 

Вступ. 2

Розділ
1. Функції та поняття упаковки
. 4

1.1. Поняття та види упаковки. 4

1.2.
Функції упаковки товару
. 7

Розділ
2. Процес розробки упаковки
. 13

2.1.
Розробка дизайну упаковки
. 13

2.2.
Оцінка ефективності розробки упаковки
. 18

Висновки. 21

Використана
література
. 23

Вступ

 

Більшість товарів, що
пропонуються на ринку, повинні бути обов’язково упаковані. Упаковка може
відігравати несуттєву роль (наприклад, для недорогих залізних виробів), а може
набувати й дуже великого значення (наприклад, для косметики). Багато діячів
ринку називають упаковку п’ятою основною змінною маркетингу на додаток до
товару, ціни, методам поширення й стимулювання. Однак більшість продавців
все-таки розглядають упакування як один з елементів товарної політики. Добре
спроектована упаковка може виявитися для споживачів додатковою зручністю, а для
виробників — додатковими коштами стимулювання збуту товару. Розширенню
використання упаковки як знаряддя маркетингу сприяють найрізноманітніші
фактори:

Самообслуговування в
торгівлі. Все більша кількість товарів продається в універсамах і магазинах
знижених цін методом самообслуговування. У цих умовах упаковка повинна виконувати
багато функцій продавця, вона повинна привернути увагу до товару, описати його
властивості, вселити споживачеві впевненість у цьому товарі й зробити
сприятливе враження в цілому.

Ріст достатку споживачів.
Зростаючий достаток споживачів означає, що вони готові заплатити трохи більше
за зручності, зовнішній вигляд, надійність і престижність поліпшеного
впакування.

Образ фірми й образ марки.
Фірми усвідомлюють діючу міць добре спроектованої упаковки як помічника
споживача в миттєвому впізнаванні фірми або марки. Будь-який покупець плівки
одразу впізнає знайомі жовті коробочки із плівкою «Кодак».

 

Параметри роботи та координати виконавця: ufi

Тип: Реферат

Кількість сторінок: 22

Рік захисту: 2010

Ціна: 50 грн.

Контактна особа: Степан

Телефон: 095 3241221

E-mail: refik@ukr.net



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.