Курсові та дипломні купляють тут

Маркетингова діяльність підприємства з виробництва коньячної продукції та шляхи її удосконалення

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
1.1. Сутність маркетингової діяльності
1.2. Оцінка ефективності системи управління маркетингом
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ “ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ” ВОЗНЕСЕНСЬКОГО РАЙОНУ
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Аналіз комплексу маркетингу
2.3. Аналіз конкурентного середовища підприємства на ринках продукції, що виробляється
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ВАТ «ЗЕЛЕНИЙ ГАЙ» ВОЗНЕСЕНСЬКОГО РАЙОНУ
3.1. Удосконалення управління маркетингом на підприємстві
3.2. Удосконалення комплексу маркетингу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Відкрите акціонерне товариство “Зелений Гай” (раніше — радгосп “Зелений Гай”) Вознесенського району Миколаївської області розташоване в грунтово-кліматичній зоні південного степу України, в південно-західній частині Вознесенського району в зоні другого агрокліматичного району Миколаївської області.
2. В результаті дослідження встановлено, що ВАТ“Зелений Гай» має достатню забезпеченість виробничими ресурсами, які викоритсовуються у господарстві достатньо ефективно.
3. ВАТ “Зелений Гай” спеціалізується промислові переробці продукції садівництва та винограду, що забезпечує 91 % загальної суми виручки господарства. При чому основну частину виручки від реалізації промислової продукції забезпечує реалізація коньячних виробів та виноградних вин.
4. Товарна номенклатура товариства має наступні асортиментні групи – продукція рослинництва, тваринництва. промислова продукція, послуги. Найбільш широким і глибоким асортиментом характеризується виробництво продукції рослинництва – зернові (озима пшениця, ячмінь, овес, кукурудза), соняшник, овочі, плоди(яблука, вишня) та ягоди, виноград. Крім виробництва товарних культур господарство займається вирощуванням кормових культур, оскільки намагаються підтримувати розвиток галузей тваринництва. Досить широкий асортимент продукції промислової переробки: щорічно розливає 250-300 тис. дал. сухих, марочних и столових вин, лікеро-горілчаних виробів, коньяку під торговими марками «Грінвіч», «Зелений Гай», концентрованого яблучного соку.
5. У сільськогосподарському виробництві за період з 2007 року по 2009 рік спостерігається скорочення обсягів реалізації по зерну, плодам та молоку. Найбільший приріст обсягів реалізації продукції спостерігається по ягодах , приросту живої маси свиней та великої рогатої худоби. Слід відмітити, що виноград в господарстві вирощується тільки технічних сортів і тому, майже,
не реалізовується у свіжому вигляді..
6. ВАТ “Зелений Гай” працює з такими сегментами ринку, як ринок споживачів; ринок виробників та ринок проміжних торговців. При цьому, основна частина продукції реалізовується за цінами, що недостатньо відповідають ринковим, хоча протягом 2007-2009 років сільськогосподарська продукція реалізовувалась за майже стабільними цінами, а це дає змогу стверджувати, що товариство працює зі стабільними клієнтами.
7. Торговий відділ товариства займається продажем сільськогосподарської продукції, а також винопродукції різним клієнтам: молоко реалізовувалось на Первомайський молокозавод; плодова продукція реалізовується як у свіжому вигляді, так і переробним підприємствам, зокрема ВАТ «Вознесенський консервний завод», ТОВ «Сандора»; некондиційні яблука переробляються безпосередньо в господарстві на концентрований сік, який продають на експорт до Німеччини.
8. Реалізацією коньячних виробів ТОВ «Українська сировина» Лтд.», яка є власником торгової марки «Грінвіч». Дана торгова марка з’явилася на українському ринку у середньому ціновому сегменті у листопаді 2004 року. Назва ТМ “Грінвіч” не ідентифікується ні з територіального боку, ні з етнічного, хіба що асоціюється з назвою заводу виробника “Зелений Гай”.
9. Діяльність торгового дому ВАТ «Зелений Гай» розвивається в трьох основних напрямках: прямий продаж – 36%(охоплює 5 філіалів; експорт (Балтійські країни, Росію, Німеччину, Францію); прямий продаж — торгові
точки з якими працює ВАТ «Зелений Гай» поділяються на три основні групи:
• організована торгівля(гіпермаркети, мережеві супермаркети, та ін.);
• звичайний роздріб;
• канал КаБаРе(кафе, бари, ресторани).
10. Товариство активно приймає участь у різних виставках стосовно своєї продукції, досить активна рекламна кампанія проходить на телебаченні стосовно ТМ «Гринвіч», товариство випускає рекламні буклети та ін.. Власники ТОВ «Українська сировина ЛТД» у 2009році планують розмістити облігаці на фондовому ринку на суму 10 млн грн., а частину коштів спрямувати на розвиток бренду «Грінвіч».
11. Досліджуючи ефективність управління маркетинговою діяльністю у ВАТ «Зелений Гай» слід відмітити, що найбільш прибутковим у товаристві є виробництво, ячменю, плодів, молока, свиней. Збитковість зерновиробництва пояснюється високою собівартістю виробництва, складними погодними умовами та несприятливою ціновою кон’юнктурою. Ціни реалізації продукції великої рогатої худоби на м’ясо не відшкодовують витрат на виробництво, тому ця галузь збиткова в господарстві. По промисловій продукції, набільш рентабельним є виробництво міцних та плодових вин, а також виноматеріалу. Коньяк має значно меншу рентабельність через те, основна маса коньячного спирту імпортується.
12. Для удосконалення комплексу маркетингу у ВАТ «Зелений Гай» Вознесенського району пропонуємо застосувати маркетингову концепцію С:
• 1С(CONSUMER) Cпоживач – як свідчать дослідження, продукція ВАТ «Зелений Гай» в першу чергу має бути зорієнтована на задоволення очікувань споживачів:
• 2С(CONVENIENCE) Зручність – товариство повинне постійно
прагнути до удосконалення якісних та ергономічних показників продукції відповідно до досліджень очікуваннь споживачів.
• 3С(COST) Вартість – широкий асортимент продукції ВАТ «Зелений Гай» охоплює різні цінові сегменти ринку і має оптимальне співвідношення ціни і якості.
• 4С(COMMUNICATION) Комунікація – продукція досліджуваного підприємства має відрізняєтися високим рівнем впізнавання. Товариство постійно підтримує рівень обізнаності серед споживачів виокристовуючи всі можливості інтегрованих маркетингових коммунікацій: ATL, BTL, PR.
• реклама в періодичній пресі (зокрема в газетах);
• друкована реклама – підготовка рекламних буклетів;
• реклама по телебаченню( ТМ «Грінвіч» є спонсором програми «Дуель» на телеканалі ТРК «Україна», також за підтримки цієї ТМ на каналі ICTV виходить програма «Час героїв»;
• участь у міжнародних і національних виставках;
• зовнішня (зовнішня) реклама — на приклад реклама ТМ «Грінвіч» розміщується у вагонах потягів Одеської залізниці.
13. Виходячи з особливостей ринку, при виборі діючих каналів комунікації можна використати теорію Алсопа. Стисло вона формулюється так: “Фактором, у дійсності що створює або знищує товар або імідж підприємства, є чутки”. Чутки завжди поширюються “від центра до країв” системи кіл. крім цього ВАТ «Зелений Гай» ( компанія «Українська сировина — ТМ «Грінвіч») та фірма «Angel Communicable Group» підписали договір на обслуговування медійних активностей ТМ «Грінвіч» у 2009 році за підсумками тендеру.
Для удосконалення управління маркетингом у ВАТ «Зелений Гай» Вознесенського району, пропонуємо створити маркетингову службу. Загальна сума витрат на створення буде становити 22 тис. грн.

Параметри роботи та координати виконавця: education_assistant

Тип: Дипломна

Кількість сторінок: 95

Рік захисту: 2010

Ціна: 150 грн.

Контактна особа: Андрей

Телефон: +380983983746

E-mail: glav_pochtamp@mail.ru



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.