Курсові та дипломні купляють тут

Оцінка ефективності опосередкованих господарських звязків щодо поставки товарів

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПОСЕРЕДКОВАНИХ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ ЩОДО ПОСТАВКИ ТОВАРІВ
1.1. Поняття та класифікація господарських зв’язків
1.2. Формування та оцінка опосередкованих господарських зв’язків торговельних підприємств
1.3. Забезпечення ефективності опосередкованих господарських зв’язків
Висновки до розділу 1
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПОСЕРЕДКОВАНИХ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ ЩОДО ПОСТАВКИ ТОВАРІВ В
ТОРГОВІЙ МЕРЕЖІ «СІЛЬПО»
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Аналіз опосередкованих господарських зв’язків підприємства
2.3. Оцінка ефективності опосередкованих господарських зв’язків підприємства
Висновки до розділу 2
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОПОСЕРЕДКОВАНИХ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ’ЯЗКІВ В ТОРГОВІЙ МЕРЕЖІ «СІЛЬПО»
3.1. Удосконалення ефективності управління комерційною
діяльністю підприємства
2.2. Підвищення ефективності комерційної діяльності підприємства
Висновки до розділу 3
ВИСНОВКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Параметри роботи та координати виконавця: mars1814

Тип: Курсова

Кількість сторінок: 54

Рік захисту: 2016

Ціна: 120 грн.

Контактна особа: Олександр

Телефон: (066)449-98-96

E-mail: mars1814@ukr.net



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.