Курсові та дипломні купляють тут

Промисловий маркетинг

ПЛАН

 

Вступ. 3

1.
Фактори та умови ціноутворення
. 5

2.
Суть та цілі ціноутворення на промислові товари
. 9

3. Методи формування цін. 13

4.
Аналіз цін і товарів конкурентів та інших зовнішніх факторів
. 17

Висновки. 22

Використана
література
. 24

Вступ

 

Всі товари та послуги мають
як ціну, так і вартість. Більшість некомерційних та всі комерційні організації
повинні встановлювати свої ціни, будь то відомі «грабіжницькі” ціни The Times,
ціна вхідного квитка на острів, де похоронена принцеса Діана, чи то ціна
квитків на Чемпіонат світу по футболу для тих, хто не в змозі купити їх
офіційним шляхом. Ми зустрічаємо ціну в різних місцях. Ви вносите квартплатою,
платню за навчання, сплачуєте рахунок вашого лікаря. Авіакомпанії і авто
компанії беруть із вас плату за проїзд, комунальні служби— плату за послуги,
банк— відсотки за гроші,

У найвужчому розумінні,
ціна—це кількість грошей, що надаються за товар чи послугу. У більш широкому
розумінні—це сума тих цінностей, які споживач віддає в обмін на право володіти
чи використовувати товар чи послугу.

У цій курсовій
роботі ми розглянемо складну динаміку ціноутворення промислових товарів.
Історично ціни встановлювалися в результаті торгівлі між продавцем та покупцем.
Продавець як правило назначає ціну вищу, чим він очікує отримати, а покупець—ціну,
нижче тієї, яку він згоден сплатити. Торгуючись, вони встановлюють погоджену
ціну. Кожний покупець платить свою ціну за один і той самий товар в залежності
від його потреб та вміння вести торги.

Параметри роботи та координати виконавця: ufi

Тип: Реферат

Кількість сторінок: 22

Рік захисту: 2010

Ціна: 50 грн.

Контактна особа: Степан

Телефон: 095 3241221

E-mail: refik@ukr.net



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.