Стратегія реклами - Маркетинг та реклама - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Курсові та дипломні купляють тут

Стратегія реклами

Вступ
4. Проаналізувати існуючу маркетингову стратегію підприємства
5. Проаналізувати існуючу комунікаційну стратегію підприємства
6. Дослідити ефективність попередніх рекламних кампаній підприємства. Виявити їх недоліки
7. Окреслити проблемну ситуацію, що потребує вирішення в курсовому проекті
11. Проаналізувати рекламні кампанії конкурентів, виявити сильні
і слабкі сторони цих кампаній
12. Обгрунтувати стратегію рекламної кампанії підприємства
і визначити основні її параметри
13. Обгрунтувати вибір методу для розрахунку бюджету рекламної
кампанії і розрахувати орієнтований бюджет
14. Обгрунтувати вибір показників оцінки комунікаційної і економічної ефективності рекламної кампанії. Виконати розрахунки цих показників
15. Поточне і стратегічне сегментування, позиціонування і бюджет
Висновки
Список літератури

Параметри роботи та координати виконавця: mars1814

Тип: Курсова

Кількість сторінок: 45

Рік захисту: 2017

Ціна: 200 грн.

Контактна особа: Олександр

Телефон: (066)449-98-96

E-mail: mars1814@ukr.net



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.