Курсові та дипломні купляють тут

Сутність основних напрямків маркетингових досліджень

ПЛАН

 

Вступ

1.    
Сутність основних напрямків
маркетингових досліджень

2.    
Охарактеризуйте основні види і стратегії
конкуренції. Напрямки визначення конкурентноздатності товару і
конкурентноздатності фірми

3.    
Навести приклади функціональної, видової
і предметної конкуренції по товарах: електропобутові прилади, телевізори,
зимові жіночі чоботи, дитячий демісезонний одяг

Висновки

Використана література


Вступ

 

Сутність і призначення маркетингових досліджень цілком
очевидні: підприємець, фірма при прийнятті маркетингових рішень, використовуючи
інформацію, отриману під час їх проведення, обирають найбільш ефективні
рішення, поєднуючи максимально можливо рівні ефективності і ризику. Інша справа
— як, з використанням яких методів і технологій можна добути надійну, ефективну
й оперативну маркетингову інформацію про специфіку ринку, мотивації споживачів
тощо.

У світовій економіці в умовах загострення міжнародної конкуренції все
ширшого розповсюдження набувають процеси кооперації і співробітництва. Саме
через концепцію конкуренції, на основі співробітництва, потрібно розглядати та
оцінювати стратегії бізнесу. Перетворення конкуренції в координацію та далі в
кооперування відображає сучасні процеси інформатизації суспільства.

Саме конкурентне середовище формує критерії якості турпродукта, визначаючи
обсяг та умови продажу, ціни, методи реклами, стимулювання збуту тощо. Оцінка
конкурентного середовища передбачає виявлення конкурентів, визначення їх цілей,
стратегій та можливостей конкурентній боротьбі.

 


Параметри роботи та координати виконавця: ufi

Тип: Реферат

Кількість сторінок: 15

Рік захисту: 2010

Ціна: 40 грн.

Контактна особа: Степан

Телефон: 095 3241221

E-mail: refik@ukr.net



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.