Вступ
Розділ 1. Загальна характеристика та виробнича структура підприємства
Розділ 2. Фінансово-економічна характеристика підприємства
Розділ 3. Аналіз управління маркетинговою діяльністю підприємства
3.1. Маркетингове дослідження підприємства
3.2. Особливості стратегічного планування маркетингової діяльності
на підприємстві
Розділ 4. Рекомендації і пропозиції щодо поліпшення організаційно-економічних аспектів маркетингової діяльності підприємства
4.1. Шляхи підвищення ефективності діяльності підприємства
4.2. Перспективи розвитку маркетингової діяльності ТОВ «Алькорплюс»
Висновки
Перелік використаної літератури
Додатки
Параметри роботи та координати виконавця: mars1814
Тип: Курсова
Кількість сторінок: 47
Рік захисту: 2015
Ціна: 100 грн.
Контактна особа: Олександр
Телефон: (066)449-98-96
E-mail: mars1814@ukr.net
Замовити готову роботу у автора