Курсові та дипломні купляють тут

Менеджмент і маркетинг у сучасній охороні здоров'я

Вступ
1. Теоретична частина
1.1. Міжнародний та вітчизняний досвід управління охороною здоров`я
1.2. Менеджмент і маркетинг у сучасній охороні здоров’я
1.3. Система комп’ютерно-інтегрованого управління лікувально-профілактичними закладами
1.4. Охорона здоров’я в умовах ринкової економіки: порівняльна
характеристика міжнародного та вітчизняного стану
1.5. Проблема регулювання в системі управління охороною здоров`я вСША
1.6. Оксфордська модель організації медичної допомоги
1.7. Канадська система організації охорони здоров`я
2. Аналітико – дослідницька частина
2.1. Теоретичне обґрунтування вибору профілю і форм власності створювання медичної установи
2.2. Характеристика і розроблення пакету засновницької документації
2.3. Реєстрація медичної установи
2.4. Ліцензія на право здійснення підприємницької діяльності
2.5. Бізнес – план медичної установи
2.6. Основні гігієнічні вимоги до медичної установи даного профілю
2.7. Проектування та будівництво, реконструкція медичної установи
2.8. Основні висновки та пропозиції
3. Проектно – рекомендаційна частина
3.1. Рекомендації щодо поліпшення управління охороною здоров`я
3.2. Обґрунтування доцільності впровадження теорії мотивації А.Маслоу в практику управління ТОВ “ДОРА”
3.3. Шляхи вдосконалення механізмів управління ТОВ“ДОРА” м. Маріуполь
3.3.1. Регулювання трудових взаємовідносин у ТОВ “ДОРА” на підставі укладення трудової угоди та тестування
Висновки
Список використаної літератури

Параметри роботи та координати виконавця: Алёна

Тип: Дипломна

Кількість сторінок: 90

Рік захисту: 2005

Ціна: 40 грн.

Контактна особа: Елена

Телефон: 0957914613

E-mail: k_alena_@list.ru



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.