Курсові та дипломні купляють тут

Управління ціновою політикою

ВСТУП
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
1.1. Теоретико-методологічні аспекти процесу формування та управління цінової політики підприємств готельного господарства
1.2. Особливості обліку витрат в діяльності готельних підприємств
1.3. Цінові стратегії в діяльності підприємств готельного господарства
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ГОТЕЛЬ «ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ»
2.1. Загальна характеристика діяльності готелю
2.2. Оцінка результатів господарсько-фінансової діяльності готелю
на основі застосування цінових стратегій
2.3. Аналіз взаємозв’язку «витрати-обсяг-прибуток» за умов
управлінських рішень стосовно ціноутворення
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА НАПРЯМКИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
3.1. Проблеми в діяльності готельних підприємств в умовах економічної кризи
3.2. Систематизація проблем в діяльності Premier Palace Hotel
на основі результатів дослідження
3.3. Удосконалення управлінських рішень стосовно цінової
політики готелю
ВИСНОВКИ
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ

Параметри роботи та координати виконавця: mars1814

Тип: Курсова

Кількість сторінок: 70

Рік захисту: 2017

Ціна: 250 грн.

Контактна особа: Олександр

Телефон: (066)449-98-96

E-mail: mars1814@ukr.net



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.