Курсові та дипломні купляють тут

Використання пізнавальної книги у підготовці дітей 5-го року життя до навчання в школі

Вступ Розділ 1. Теоретичні основи використання пізнавальної книги у підготовці дошкільників до школи 1.1.Психологи про розвивальні можливості дитячої пізнавальної книги 1.2.Педагогічна оцінка освітньо-виховних якостей пізнавальної книги для дітей 1.3.Досвід використання пізнавальної книги в навчанні дітей дошкільного віку Розділ 2. Експериментальне вивчення умов використання пізнавальної книги у підготовці дітей до навчання в школі 2.1. Рівень підготовленості […]

Соціальна адаптація дітей старшого дошкільного віку засобами трудової діяльності

ВСТУП РОЗДІЛ 1. СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Соціальна адаптація дітей в дошкільному навчальному закладі 1.2. Особливості трудової діяльності дошкільників 1.3. Соціальна адаптація дітей засобами трудової діяльності РОЗДІЛ 2. ВИВЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ 2.1. Діагностика особливостей соціальної адаптації дітей старшого дошкільного віку 2.2. Формування соціальної адаптації дошкільників засобами трудової діяльності 2.3. Динаміка рівнів […]

Роль гри у формуванні соціальних емоцій дошкільника

Вступ Розділ 1.Теоретичне вивчення ролі гри у формуванні соціальних емоцій дошкільника 1.1 Поняття «соціальні емоції» в науковій літературі 1.2 Формування соціальних емоцій у дітей дошкільного віку 1.3 Роль гри у формуванні соціальних емоцій дошкільників Розділ 2. Експериментально-педагогічне дослідження соціальних емоцій дошкільників засобами гри 2.1 Вивчення соціальних емоцій дітей в грі 2.2 Формування соціальних емоцій у […]

Народна іграшка як засіб національного виховання дошкільників

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ ЯК ЗАСОБУ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ 1.1. Характеристика народної іграшки як засобу формування елементів національної культури 1.2. Проблема використання народної іграшки як засобу виховання дітей в творах педагогів світової і вітчизняної науки 1.3. Значення української народної іграшки в різнобічному вихованні дітей РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ІГРАШКИ […]

Психологічна готовність дитини до шкільного навчання

Вступ Розділ 1. Проблема готовності дітей до шкільного навчання 1.1. Поняття психологічної готовності дитини до шкільного навчання 1.2. Особистісна готовність до шкільного навчання і формування позиції школяра 1.3. Інтелектуальна готовність дитини до школи 1.4. Вольова готовність дитини до школи 1.5. Моральна готовність дитини до школи Розділ 2. Вивчення готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання […]

Виховання у дошкільників чесності і правдивості

Вступ Розділ 1. Теоретичні основи виховання чесності і правдивості у дітей дошкільного віку 1.1. Моральне виховання дітей дошкільного віку 1.2. Формування у дошкільників чесності і правдивості 1.3. Методи виховання чесності і правдивості у дітей Розділ 2. Експериментальне дослідження з виховання чесності і правдивості у дошкільників 2.1. Виявлення рівня знань у дітей щодо чесності і правдивості […]

Педагогічна корекція негативних проявів у поведінці дитини молодшого дошкільного віку

Вступ Розділ 1. Загальна характеристика негативної поведінки у дітей молодшого дошкільного віку та педагогічна корекція її проявів 1.1.Психолого-педагогічна характеристика дітей молодшого дошкільного віку 1.2.Негативні прояви у поведінці дошкільників 1.3.Корекція негативних проявів у поведінці дітей молодшого дошкільного віку Розділ 2. Експериментальне вивчення негативних проявів у поведінці дітей молодшого дошкільного віку 2.1.Дослідження негативних проявів поведінки дітей 2.2.Формування […]

Роль сім'ї у формуванні духовних потреб дитини дошкільного віку

Вступ Розділ 1. Роль сім’ї у формуванні духовних потреб дитини 1.1.Місце і роль сім’ї у вихованні дітей 1.2.Духовне виховання в сучасній сім’ї 1.3.Формування духовних потреб дитини у сім’ї Розділ 2. Дослідження ролі сім’ї у формуванні духовних потреб дитини 2.1. Вивчення рівня знань дітей та батьків щодо духовних цінностей 2.2. Спільна робота дошкільного навчального закладу та […]

Показники і критерії якості викладання

Вступ 1. Показники якості викладання 2. Критерії оцінки якості викладання Висновки Список використаної літератури

Педагогічні умови використання мультфільмів у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку в дошкільному закладі та сім’ї

Вступ Розділ 1. Теоретичні засади проблеми використання мультфільмів у моральному вихованні дошкільників 1.1. Моральне виховання дошкільників 1.2. Роль мультфільмів на формування світогляду дітей 1.3. Використання мультфільмів у моральному вихованні дітей Розділ 2. Експериментальне дослідження з використання мультиплікаційних фільмів у моральному вихованні дітей дошкільного віку у ДНЗ та сім’ї 2.1. Виявлення рівнів морального розвитку старших дошкільників […]

Навчання зображувальної діяльності молодших дошкільників

Вступ Розділ 1. Навчання зображувальної діяльності молодших дошкільників 1.1.Психолого-педагогічна характеристика дітей третього року життя 1.2.Характеристика зображувальної діяльності молодших дошкільників 1.3.Методика проведення занять по зображувальній діяльності. Аналіз досліджень з проблеми. 1.4.Особливості зображувальної діяльності дітей молодшого дошкільного віку Розділ 2. Експериментальне вивчення зображувальної діяльності дошкільників 2.1.Визначення рівня вміння молодших дошкільників із зображувальної діяльності 2.2.Вдосконалення зображувальної діяльності дітей […]

Ознайомлення старших дошкільників з народними способами вимірювання

Вступ Розділ І. Теоретичні основи ознайомлення старших дошкільників з народними способами вимірювання 1.1. Значення та завдання ознайомлення дітей з вимірюванням 1.2. Народні міри вимірювання. Їх види 1.3. Засоби ознайомлення з народними мірами Розділ ІІ. Експериментально-педагогічна робота по ознайомленню дітей з народними способами вимірювання 2.1. Виявлення рівня знань старших дошкільників про народні способи вимірювання 2.2. Робота […]