Курсові та дипломні купляють тут

Соціально-педагогічні ідеї Вальдорфської педагогіки

ВСТУП РОЗДІЛ 1 ІСТОРИЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ВАЛЬДОРФСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 1.1. Історія виникнення вальдорфської педагогіки. Основні інновації Штайнер-системи. 1.2. Вплив передових педагогічних ідей видатних педагогів на становлення вальдорфської педагогіки ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ РОЗДІЛ 2 СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІНА ТА ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ВАЛЬДОРФСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ 2.1. Антропософське вчення Рудольфа Штайнера. Головна мета та завдання вальдорфської педагогіки. Відмінність вальдорфської педагогіки […]

Соціалізація особистості в умовах діяльності скаутських організацій

Вступ Розділ 1. Соціалізація особистості як засвоєння соціального досвіду 1.1. Соціалізація – процес формування параметрів особистості 1.2. Виховання як цілеспрямована і організована форма соціалізації Розділ 2. Соціалізація та діяльність дитячих громадських організацій 2.1. Скаутські організації як соціальна форма стосунків суспільства та особистості 2.2. Соціалізація особистості в умовах діяльності скаутських організацій Розділ 3. Проблеми суспільства та […]

Особистість у структурі групових відносин

План 1. Статус 2. Позиція 3. Установка 4. Роль особистості у групі

З книги В. А. Сухомлинський „100 порад вчителю” вибрати 4 поради і до кожної написати свій коментар, чи я так вважаю теж чи по другому

51. ХТО І ЩО ВИХОВУЄ ДИТИНУ? ЩО У ВИХОВАННІ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ВАС, ПЕДАГОГА, І ЩО — ВІД ІНШИХ ВИХОВАТЕЛІВ? 56. ЩО РОБИТИ, ЩОБ ДІТЯМ ХОТІЛОСЯ ДОБРЕ ВЧИТИСЯ 64. ЯК КОЛЕКТИВ СТАЄ ЗАСОБОМ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 94. ЩО ТАКЕ ВЛАДА ПЕДАГОГА, У ЧОМУ ВОНА ПОВИННА ВИЯВЛЯТИСЯ

Сучасні методи навчання

Вступ 1. Поняття про методи навчання 2. Основні групи методів Висновки Список літератури

Основные категории педагогики

1. Педагогика как наука 2. Воспитание – одна с главных категорий педагогики 3. Обучение как процесс передачи знаний от педагога ученику 4. Образование как система внешних условий, специально организуемая обществом для развития человека 5. Соотношение трёх главных категорий педагогики 6. Литература