Курсові та дипломні купляють тут

Організація суспільної допомоги сімї як соціально-педагогічне явище

Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти організації суспільної допомоги сім’ї 1.1. Генеза виникнення і розвитку суспільної допомоги сім’ї 1.2. Поняття суспільної допомоги сім’ї Розділ 2. Дослідження організації суспільної допомоги сім’ї як соціально-педагогічне явище 2.1. Особливості організації суспільної допомоги в різних категоріях сімей 2.2. Організація суспільної допомоги неповної сім’ї Розділ 3. Аналіз організації суспільної допомоги сім’ї як […]

Основні компетенції та методика їх формування у процесі вивчення змістової лінії величини (на прикладі площі)

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ 1.1. Теоретичні основи величини «Площа» та її властивості 1.2. Характеристика основних компетенцій, які формуються у процесі площі фігури ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИВЧЕННЯ ПЛОЩІ ТА ЇЇ ВЛАСТИВОСТЕЙ У ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ 2.1. Методика ознайомлення з поняттям «Площа фігури» 2.2. Методика навчання учнів вимірюванню і обчисленню […]

Національне виховання школярів на уроках трудового навчання.

Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти національного виховання школярів на уроках трудового навчання 1.1. Поняття національного виховання 1.2. Шляхи та засоби реалізації національного виховання Розділ 2. Дослідження національного виховання школярів на уроках трудового навчання 2.1. Відродження національних традицій українського народу на уроках трудового навчання 2.2. Національне виховання учнів в процесі трудового навчання Висновки Список літератури

Інтерактивні методи навчання музичного мистецтва на уроках музичного мистецтва в ЗНЗ

Вступ Розділ 1. Теоретичні основи дослідження інтерактивних методів навчання музичного мистецтва на уроках музичного мистецтва в ЗНЗ 1.1. Історія дослідження інтерактивних методів 1.2. Сутність, зміст та класифікація інтерактивних методів 1.3. Використання інтерактивних методів навчання на уроках музичного мистецтва Розділ 2. Методичні особливості впровадження інтерактивних методів на уроках музичного мистецтва в ЗНЗ 2.1. Інтерактивна технологія як […]

Естетичне виховання молодших школярів засобами музичного мистецтва

Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти естетичного виховання молодших школярів засобами музичного мистецтва 1.1. Поняття естетичного виховання 1.2. Проблема естетичного виховання молодших школярів засобами музичного мистецтва Розділ 2. Дослідження естетичного виховання молодших школярів засобами музичного мистецтва 2.1. Використання музичного ритму в естетичному вихованні молодших школярів 2.2. Експериментальна робота в аспекті основної проблематики дослідження та аналіз результатів […]

Методична робота в ДНЗ: організація та управління.

ВСТУП. РОЗДІЛ 1: Методологія дослідження. 1.1. Уточнення понять. 1.2. Загальнонаукові підходи. 1.3. Підходи, принципи, методика наукового дослідження. ВИСНОВКИ до розділу 1. РОЗДІЛ 2: Теоретичні аспекти вивчення методичної роботи в ДНЗ: організації та управління. 2.1. Теоретичний аналіз методичної роботи — організаційний аспект. 2.2. Теоретичний аналіз методичної роботи — управлінський аспект. 2.3. Оцінка ефективності методичної роботи ДНЗ: […]

Зміст і методика композиційної діяльності на уроках образотворчого мистецтва в початкових класах

Вступ Розділ 1. Формування композиційних знань, умінь і навичок молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва 1.1. Систематизований обсяг програмових вимог до формування знань, умінь і навичок молодших школярів у галузі «композиція». 1.2. Зміст і методика уроків тематичного малювання в початкових класах Розділ 2. Впровадження сучасних методів і прийомів роботи з молодшими школярами на уроці ілюстрування […]

Філософські ідеї педагогіки Р. Штейнера

Вступ 1. Головні аспекти вчення Р. Штейнера 2. Специфіка вальдорфської педагогіки 3. Аналіз філософських ідей педагогіки Р. Штейнера Висновки Список літератури

Естетичне виховання учнів у педагогічному середовищі В. О. Сухомлинського

Вступ Розділ 1. Теоретичні основи дослідження естетичного виховання учнів у педагогічному середовищі В. О. Сухомлинського 1.1. Поняття естетичного виховання 1.2. Естетичне виховання особистості учнів у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського Розділ 2. Дослідження естетичного виховання учнів у педагогічному середовищі В. О. Сухомлинського 2.1. Погляди В. Сухомлинського щодо формування естетичного досвіду учнів 2.2. Використання ідей В. О. […]

Методика використання тренінгів на уроках основ здоров’я

Вступ Розділ 1. Загальна характеристика використання тренінгів на уроках «Основи здоров’я» 1.1. Поняття тренінгу 1.2. Характеристика тренінгових технологій на уроках «Основи здоров’я» 1.3. Принципи тренінгу на уроках з «Основ здоров’я» Розділ 2. Методика використання тренінгів на уроках «Основи здоров’я» 2.1. Тренінгові технології на уроках «Основи здоров’я» як ефективний засіб формування компетентності учнів 2.2. Розробка уроків-тренінгів […]

Джазова музика та її вивчення в школі

Вступ Розділ І. Джазова музика: стильові особливості та виховальні можливості 1.1. Джаз: особливості побутування та стилю. 1.2. Освітні, розвивальні та виховні можливості джазової музики. Розділ ІІ. Особливості вивчення джазової музики на уроках музичного мистецтва (ММ) в ЗНЗ. 2.1. Аналіз програм «ММ» щодо вивчення джазу в ЗНЗ. 2.2. Сприймання джазових творів на уроках ММ в 8 […]

Інтерактивні методи формування образотворчих знань, умінь, навичок учнів початкових класів.

Вступ Розділ 1. Теоретичні основи дослідження інтерактивних методів формування образотворчих знань, умінь і навичок учнів початкових класів 1.1. Історія дослідження інтерактивних методів 1.2. Сутність, зміст та класифікація інтерактивних методів 1.3. Формування образотворчих знань, умінь та навичок в учнів початкових класів Розділ 2. Дослідження інтерактивних методів формування образотворчих знань, умінь і навичок учнів початкових класів 2.1. […]