Психологія - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу | Страница 2
Курсові та дипломні купляють тут

Діагностика

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДІАГНОСТИКИ 1.1. Поняття діагностики 1.2. Критерії діагностики здоров’я РОЗДІЛ 2. КЛАСИФІКАЦІЯ ДІАГНОСТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ 2.1. Донозологічна діагностика здоров’я за функціональними показниками 2.2. Діагностика рівня здоров’я за прямими показниками РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТИКА МИСЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ 3.1. Експериментальне дослідження особливостей розвитку мислення підлітків 3.2. Формуючий експеримент з діагностики мислення ВИСНОВКИ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Соціально-психологічні фактори адаптації жінок у період життєвих криз

Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти соціально психологічної допомоги жінкам у період життєвої кризи 1.1.Характеристика жінок, які перебувають у життєвій кризі. 1.2.Види та зміст соціально психологічної допомоги жінкам у життєвих кризах. 1.3.Поняття криза в житті жінки Висновки до 1 розділу Розділ 2. Науково практичний досвід проблем потрапляння жінок у життєві кризи 2.1.Прикладні аспекти дослідження проблеми життєвих […]

Психологічні особливості Я-образу у студентів психологів

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОБРАЗУ Я-ПРОФЕСІОНАЛ 1. 1. Образ Я-професіонал як складова Я-концепції особистості 1. 2.Професійна самооцінка як відображення професійного становлення особистості 1.3.Особливості формування образу Я-професіонал у майбутніх психологів РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ Я-ОБРАЗУ СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГІВ 2.1 Обґрунтування методики дослідження 2.2. Аналіз результатів ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Звіт з практики

Вступ Розділ 1. Ознайомлення зі специфікою психологічної служби ЗОШ Розділ 2. Профілактична робота. Тема бесіди-семінару „Психологічні особливості уяви та уявлення”. Розділ 3. Психологічна діагностика 3.1. Дослідження індивідуально-психологічних характеристик особистості. Проведення та інтерпретація результатів багатофакторного особистісного обстеження. 3.2. Діагностика пізнавальної сери. Експериментальне дослідження особливостей розвитку візуального мислення підлітків. 3.3. Психодіагностика емоційної сфери. Психологічне дослідження феномену страху […]

Механізми психологічного захисту

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ ОСОБИСТОСТІ 1.1. Поняття механізму психологічного захисту 1.2. Класифікація механізмів психологічного захисту 1.3. Особливості психологічного захисту в дітей РОЗДІЛ 2. ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ 2.1. Методика дослідження прояву механізмів психологічного захисту 2.2. Аналіз результатів дослідження РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЮЧА ПРОГРАМА МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ 3.1. Проведення тренінгу впевненості та […]

Л.Троцкий и психоанализ

Введение 1. Знакомство Л. Троцкого с психоанализом 2. Рассуждения Л. Троцкого о психоанализе 3. Поддержка Л. Троцким психоанализа Выводы Список литературы

ВОПРОСЫ ДЛЯ САМОПОДГОТОВКИ ПО КУРСУ «МИФОЛОГИЯ И ПСИХОАНАЛИЗ»

1. Значение мифологии для психоанализа. К.Абрахам «Сновидение и миф». 2. Виды мифа с точки зрения психоаналитического интереса. 3. Определение мифа как религиозного повествования. Миф в первобытных культурах. 4. Время сакральное и время профанное. Навязчивое повторение. 5. Миф и ритуал. Навязчивые действия. 6. Мифологическое пространство. Хорографический принцип пространственных описаний. 7. Миф как явление квазирелигиозной веры. 8. […]

ТЕМАТИЧЕСКИЙ ПЛАН ПО КУРСУ «ПСИХОАНАЛИЗ И МИФОЛОГИЯ»

Тема 1. З. Фрейд о значении изучения мифологии. К. Абрахам «Сновидение и миф». Виды мифа с точки зрения психоаналитического интереса. Определение мифа как религиозного повествования. Миф в первобытных культурах. Время сакральное и время профанное. Тема 2. Навязчивое повторение. З. Фрейд «Воспоминание, воспроизведение и переработка». З. Фрейд «По ту сторону принципа удовольствия». З. Фрейд «Новый цикл […]

Основы детского психоанализа. Вопросы к экзамену.

1. История образования детского психоанализа — З. Фрейд («Случай Доры», «Анализ фобии пятилетнего мальчика», «Человек –Волк»); 2. История образования детского психоанализа — К.Г.Юнг, А.Адлер; 3. История образования детского психоанализа — А.Фрейд; 4. История образования детского психоанализа: Игровая техника М. Кляйн. 5. История образования детского психоанализа-К.Роджерс, В.Оклендер и др. 6. Разница в подходах к проведению детского […]

Кляйн. Вопросы к экзамену.

1. Бессознательная фантазия как форма психического выражения инстинктов. Внутренний объект. Экстернализация «плохого» объекта (проекция) и интернализация «хорошего» объекта (интроекция) – прототипические защитные механизмы. 2. Ранние стадии Эдипова комплекса (М.Кляйн). Клинических открытия Кляйн в отношении Эдипова ком¬плекса. Супер-Эго как набор внутренних фигур. Супер-Эго – внутрипсихическое проявление инстинкта смерти. 3. Понятие позиции у М.Кляйн. Позиция как специфическое […]

Тревога и страх. Вопросы для самоподготовки.

1. Ранние взгляды З. Фрейда на происхождение страха и тревоги. Виды страха. Реальный страх и невротический. Фобия. Виды фобий. 2. Новаторские гипотезы З. Фрейда. Виды тревоги. Происхождение тревоги. 3. Торможение: ограничение функций Я. Двигатель вытеснения: страх кастрации. 4. Утрата и сепарация: новая концепция тревоги. От утраты объекта к страху утраты объекта. Три фактора лежащие в […]

Контрольные вопросы по предмету П/А и религия

1. Чувство зависти в религиозных мифах (миф о Каине и Авеле и миф о мудром царе Соломоне). 2. Авторитарная религия — религия покаяния и смирения. 3. Гуманистическая религия — религия, где образ Бога является высшей человеческой самостью. 4. Тема греховности в авторитарной религии. 5. Иллюзия верующего человека — основа религиозности.