Курсові та дипломні купляють тут

Характеристика теоретической подготовке в футзале.

Введение 1. Значение теоретической подготовки в футзале 2. Планирование и проведение теоретических занятий 3. Методическая последовательность теоретической подготовки Выводы Список литературы

Основи методики відбору у спорті

Вступ Розділ 1. Теоретичні аспекти методики відбору у спорті 1.1. Поняття спортивного відбору 1.2. Відбір на етапі початкової підготовки 1.3. Відбір на етапах попередньої і спеціалізованої базової підготовки 1.4. Відбір етапах максимальної реалізації індивідуальних можливостей і збереження досягнень Розділ 2. Дослідження відбору у спорті 2.1. Методика дослідження спортивного відбору 2.2. Аналіз результатів дослідження Висновки Список […]

История развития, правила игры у футзал.

Введение 1. История развития и понятие футзала 2. Правила игры в футзал 3. Особенности игры в футзал Выводы Список литературы

Готелі Австралії

Вступ Розділ 1. Історичні аспекти розвитку готельної справи в країні Розділ 2. Аналіз сучасного стану готельного господарства в країні Розділ 3. Перспективи розвитку готельного господарства в країні Висновки Список використаної літератури Додатки

Персонификация гостиничных услуг как инструмент повышения конкурентоспособности гостиничного предприятия (на примере гостиницы «Мелиот»)

Введение Глава 1 Теоретические аспекты персонификации гостиничных услуг как инструмент повышения конкурентоспособности гостиничного предприятия 1.1 Особенности функционирования гостиничного предприятия 1.2 Понятие и состав персонификации гостиничных услуг 1.3 Влияние персонификации гостиничных услуг на повышение конкурентоспособности Глава 2 Исследование персонификации гостиничных услуг как инструмент конкурентоспособности гостиничного предприятия в гостинице «Мелиот» 2.1 Характеристика гостиницы «Мелиот» 2.2 Анализ гостиничных […]

Социальная суть футзала

Введение 1. Понятие футзала 2. Футзал как социальный феномен 3. Социальная роль футзала Выводы Список литературы

Туристичні ресурси Австралії

Вступ Розділ 1: Фактори розвитку туризму 1.1 Політико-географічна характеристика: — офіційна назва — столиця, політичний лад — кількість населення — географічне положення — державна територія: площа склад, географічне положення, компактність — членство у міжнародних організаціях і регіональних об,єднаннях 1.2 Особливості природного середовища: — рельєф території — клімат — внутрішні води — вихід до моря — […]

Туристичні ресурси Донецької області

Вступ 1. Фактори розвитку туризму: — загальні відомості і географічне положення — адміністративно-територіальний поділ — особливості економічного розвитку — особливості розвитку транспорту 2. Ресурси пізнавально-екскурсійного туризму: — Об’єкти всесвітньої спадщини ЮНЕСКО — видатні пам’ятники архітектури — видатні палацово-паркові комплекси — видатні природно-заповідні об’єкти — ресурси гастрономічного туризму: винний, пивний туризм 3. Ресурси курортно-оздоровчого і рекреаційного […]

Аналіз основних та додаткоих послуг готелю «Radisson Blu Hotel»

Вступ Розділ 1. Організаційно-економічна характеристика та аналіз інфраструктури готелю «Radisson Blu» 1.1. Базова характеристика готелю (розташування готелю, підпорядкованість, призначення, місткість, поверховість, рівень комфорту та ін.) 1.2. Характеристика основних функціональних груп приміщень та номерного фонду 1.3. Аналіз архітектурно–планувальних рішень готелю Розділ 2. Дослідження процесу організації надання послуг споживачам у готелі «Radisson Blu» 2.1. Організаційна структура управління […]

Тематические парки как вид развлечения и отдыха и их влияние на туризм

Введение 1. Роль тематических парков в развитии индустрии туризма и гостеприимства 1.1. Классификация предприятий индустрии развлечений 1.2. Понятие, специфика и функции парка развлечений 1.3. Влияние тематических парков на развитие туристической индустрии в России и за рубежом 2. Специфика организации отдыха в тематических парках (на примере Эфтелинг, Нидерланды) 2.1.Общая характеристика тематического парка Эфтелинг (Нидерланды) 2.2 Инфраструктура […]

Туристична галузь України в умовах російської військової агресії в Криму іміджмейкінговий аспект.

Вступ Розділ 1. Теоретичні засади вивчення іміджмейкінгового аспекту туристичної галузі 1.1. Туристична галузь: поняття, складові, український ринок 1.2. Бренд територій як соціально-економічний феномен Розділ 2. Дослідження іміджмейкінгового аспекту туристичної галузі 2.1. Брендинг території як процес формування іміджу регіону 2.2. Вплив військових конфліктів на туристичну галузь в Україні та світі 2.3. Дослідження туристичної галузі в Україні […]

Звіт з практики

Розділ 1. Ознайомлення з підприємством та видами послуг, що надаються 1.1. Тип підприємства, режим роботи, метод господарювання 1.2. Приміщення для обслуговування відвідувачів, їх оснащення необхідним устаткуванням та естетичне оформлення, вимоги до температурного режиму, вентиляції, санітарного стану 1.3. Підбір і розміщення меблів в залі, їх характеристика та естетичне оформлення 1.4. Види рекламних засобів, що використовуються даним […]