Курсові та дипломні купляють тут

Технологія обслуговування банкетів-4

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ВИДИ БАНКЕТІВ. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОВЕДЕННЯ БАНКЕТНИХ ЗАХОДІВ 1.1. Банкет за столом з повним обслуговуванням офіціантами 1.2. Банкет за столом із частковим обслуговуванням 1.3. Банкет-прийом “шведський стіл” 1.4. Банкет-фуршет РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКЕТІВ В РЕСТОРАНІ ГОТЕЛЮ “АПЕЛЬСИН” 2.1. Характеристика ресторану готелю «Апельсин» 2.2. Підготовка й організація банкетних заходів в ресторані готелю «Апельсин» […]

Оцінка впливу чинників зовнішнього середовища на діяльність готельного підприємства

Вступ РОЗДІЛ 1. Характеристика чинників зовнішнього середовища 1.1. Характеристика факторів мікросередовища 1.2. Характеристика факторів макросередовища 1.3. Вплив зовнішнього середовища на діяльність готельного підприємства РОЗДІЛ 2. Вплив зовнішнього середовища на діяльність готельного підприємства 2.1. Характеристика готельного комплексу “Україна” 2.2. Ефективність обслуговування в готелі 2.3. Конкурентне середовище готельного підприємства 2.4. Вплив чинників зовнішнього середовища на діяльність готелю […]

Аналіз технології надання послуг туристичним підприємством

ВСТУП РОЗДІЛ 1. 1.1. Історія створення 1.2. Напрямки діяльності туристичного підприємства 1.3. Правила техніки безпеки та виробничої санітарії РОЗДІЛ 2. ЕТАПИ СТВОРЕННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 2.1. Визначення місії та цілей діяльності підприємства 2.2. Порядок створення туристичного підприємства 2.3. Ліцензування туристичної діяльності РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ 3.1. Проектування туристських послуг 3.2. Технологія просування туристичного продукту […]

Особливості технології обслуговування іноземних туристів у готелі

ВСТУП РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ 1.1. Правила реєстрації іноземних туристів у готелі та збереження власності іноземного туриста 1.2. Особливості організації обслуговування іноземних туристів харчуванням РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ В ГОТЕЛІ «РОСАВА» 2.1. Загальна характеристика готелю «Росава» 2.2. Аналіз технології розміщення 2.3. Аналіз технології надання послуг харчування ВИСНОВКИ СПИСОК […]

Обслуговування іноземних туристів туристичним агентством

Вступ 1.Особливості прийому іноземних туристів та правила реєстрації їх у готелі 2. Збереження власності іноземного туриста в готелі 3. Надання послуг іноземним туристам туристичними підприємствами Черкаської області 4. Загальна характеристика туристичної агенції „Магнолія” 5. Обслуговування іноземних туристів туристичним агентством „Магнолія„ Висновок Список використаної літератури

ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ ХАРЧУВАННЯМ

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ ХАРЧУВАННЯМ 1.1. Організація харчування іноземних туристів 1.2. Обслуговування по типу «шведського столу» 1.3. Розрахунок по кредитним карткам РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ В РЕСТОРАНІ „ДНІПРО” ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ „ДНІПРО” 3.1. Характеристика діяльності готелю „Дніпро” 2.2. Порядок складення меню для харчування туристів 2.3. Характерні відмінності в приготуванні страв […]

ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ-2

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ ХАРЧУВАННЯМ 1.1. Організація харчування іноземних туристів 1.2. Обслуговування по типу «шведського столу» 1.3. Розрахунок по кредитним карткам РОЗДІЛ 2 ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ В РЕСТОРАНІ „ДНІПРО” ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ „ДНІПРО” 3.1. Характеристика діяльності готелю „Дніпро” 2.2. Порядок складення меню для харчування туристів 2.3. Характерні відмінності в приготуванні страв […]

ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ

ВСТУП РОЗДІЛ І. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ТУРИСТІВ 1.1. Служба прийому та обслуговування 1.2. Особливості реєстрації іноземних туристів у готелі 1.3. Види послуг, які надаються готелем РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЙ НАДАННЯ ПОСЛУГ ІНОЗЕМНИМ ТУРИСТАМ В РЕСТОРАНІ ГОТЕЛЮ „АПЕЛЬСИН” 2.1. Коротка характеристика готелю „Апельсин” 2.2. Особливості харчування іноземних туристів 2.3. Обслуговування індивідуальних туристів в ресторані […]

Якість обслуговування у готелі

Вступ Розділ 1. Теорія управління якістю готельних послуг 1.1. Поняття якості послуг 1.2. Характеристика управління якістю готельних послуг 1.3. Підвищення якості обслуговування у готелі Розділ 2. Шляхи удосконалення якості послуг в готелі «Росава» 2.1. Характеристика готелю «Росава» 2.2. Напрями підвищення якості обслуговування у готелі «Росава» Висновки і пропозиції Список використаної літератури

СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ

Вступ Розділ 1. СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ УПРАВЛІННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТУРИСТІВ У ГОТЕЛІ 1.1. Сутність надання послуг 1.2. Сучасний стан управління готельним господарством 1.3. Напрямки вдосконалення управління підприємствами готельного господарства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЮ “РОСАВА” ТА ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ 2.1 Характеристика господарської діяльності готелю “Росава” 2.2. Аналіз системи обслуговування гостей у готелі “Росава” Розділ 3. […]

Технологія обслуговування банкетів-3

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ВИДИ БАНКЕТІВ 1.1. Поняття банкету та правила його організації 1.2. Банкет за столом з повним обслуговуванням офіціантами 1.3. Банкет за столом із частковим обслуговуванням офіціантами 1.4. Банкет-фуршет 1.5. Банкет-чай РОЗДІЛ 2. ПОРЯДОК І ПРАВИЛА ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКЕТІВ 2.1. Складання та оформлення меню 2.2. Обов’язки метрдотеля 2.3. Обов’язки офіціантів по обслуговуванню банкетів […]

Технологія обслуговування банкетів-2

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ВИДИ Й ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ БАНКЕТНИХ ЗАХОДІВ 1.1. Історія виникнення банкетів 1.2. Види банкетів РОЗДІЛ 2. ПІДГОТОВКА Й ОРГАНІЗАЦІЯ БАНКЕТНИХ ЗАХОДІВ 2.1. Планування банкетних заходів 2.2. Правила прийому замовлення 2.3. Правила сервірування столів РОЗДІЛ 3. РОБОТА ОФІЦІАНТІВ У ХОДІ БАНКЕТНИХ ЗАХОДІВ 3.1. Правила поведінки офіціантів при обслуговуванні банкетів 3.2. Банкет з повним обслуговуванням […]