Курсові та дипломні купляють тут

Технологія обслуговування банкетів

ВСТУП РОЗДІЛ 1. ВИДИ Й ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ БАНКЕТНИХ ЗАХОДІВ 1.1. Історія виникнення банкетів 1.2. Види банкетів РОЗДІЛ 2. ПІДГОТОВКА Й ОРГАНІЗАЦІЯ БАНКЕТНИХ ЗАХОДІВ 2.1. Планування банкетних заходів 2.2. Правила прийому замовлення 2.3. Правила сервірування столів РОЗДІЛ 3. РОБОТА ОФІЦІАНТІВ У ХОДІ БАНКЕТНИХ ЗАХОДІВ 3.1. Правила поведінки офіціантів при обслуговуванні банкетів 3.2. Банкет з повним обслуговуванням […]

ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ

ВСТУП РОЗДІЛ 1 ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ В СФЕРІ ГОСТИННОСТІ 1.1. Особливості рекламної діяльності в сфері гостинності 1.2. Класифікація видів реклами у сфері гостинності 1.3. Інформаційна діяльність готельних комплексів РОЗДІЛ 2 ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ГОТЕЛЬНОМУ КОМПЛЕКСІ «ДНІПРО» 2.1. Загальна характеристика готельного комплексу «Дніпро» 2.2. Аналіз рекламної діяльності готельного комплексу «Дніпро» 2.3. Організація роботи інформаційної служби готельного комплексу […]

Методи і види розрахунків за проживання і послуги в готельному комплексі

Вступ Розділ I Види і методи розрахунків із проживаючими в готельних підприємствах. 1.1 Види розрахунку із проживаючими в готелях. Розрахунок за допомогою картки гостя 1.2 Розрахунок дорожніми чеками 1.3 Розрахунок кредитною карткою 1.4 Платіжні системи в Інтернеті Розділ II Організація видів і методів розрахунку із проживаючими в готелі «Росава» 2.1 Загальна характеристика підприємства 2.2 Методи […]

Менеджмент інноваційної діяльності готельного підприємства

Вступ Розділ 1. Теоретичні основи інноваційного менеджменту 1.1 Суть і принципи інноваційної діяльності підприємства 1.2 Функції інноваційного менеджменту 1.3 Методи державного регулювання інноваційної діяльності Розділ 2 Управління інноваціями в готельно-туристичному комплексі «Дніпро» 2.1 Характеристика підприємства 2.2 Суть мотивації в системі управління персоналом, які здійснюють інноваційну діяльність 2.3. Структура інноваційного процесу в готелі Розділ 3. Висновки […]

ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ В ГОТЕЛЯХ

ВСТУП РОЗДІЛ І. ОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ В ГОТЕЛЯХ 1.1. Організація й технологія надання послуг харчування в готелях 1.2. Умови харчування й методи обслуговування 1.3. Прогресивні технології обслуговування РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ ХАРЧУВАННЯ В ГОТЕЛІ “АПЕЛЬСИН” 2.1. Характеристика ресторану в готелі «Апельсин» 2.2. Аналіз процесу обслуговування в ресторані 2.3. Пропозиції, щодо удосконалення […]

Готельні послуги

ВСТУП РОЗДІЛ І. РОЗВИТОК ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА В УКРАЇНІ ТА СВІТІ 1.1.Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності в Україні 1.2. Сутність та економічне значення ресторанного господарства при готелях РОЗДІЛ ІІ. ГОТЕЛЬ „РОСАВА” В СИСТЕМІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 2.1 Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз системи обслуговування гостей у готелі “Росава” 2.3. Аналіз надання додаткових послуг гостям РОЗДІЛ ІІІ. […]

Зовнішнє середовище підприємства та сутність його впливу на діяльність

Вступ Розділ 1. Зовнішнє середовище підприємства та сутність його впливу на діяльність 1.1. Розуміння та та визначення зовнішнього середовища 1.2. Характеристика мікросередовища 1.3. Характеристика чинників макросфери та їх врахування в процесі управління підприємством Розділ 2. Аналіз середовища готельного підприємства „Дніпро” 2.1. Характеристика готельного підприємства „Дніпро” 2.2. Обгрунтування та вибір методу оцінки зовнішнього середовища Розділ 3. […]

Вплив чинників зовнішнього середовища на діяльність підприємств готельного типу

Вступ Розділ 1. Вплив чинників зовнішнього середовища на діяльність підприємств готельного типу 1.1. Характеристика стратегічного управління підприємством. 1.2. Аналіз зовнішнього середовища 1.3. Аналіз внутрішнього середовища 1.4. Особливості стратегічного управління підприємств туристичної індустрії Розділ 2. Аналіз діяльності готелю „Дніпро” 2.1. Склад персоналу та стуктура управління готелю „Дніпро” 2.2. Аналіз фінансових результатів діяльності 2.3. Вплив чинників зовнішнього […]

СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ В РЕСТОРАНІ

ВСТУП РОЗДІЛ 1 СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ В РЕСТОРАНІ 1.1. Сутність сервісу та системи сервісу 1.2. Техніка обслуговування відвідувачів 1.3. Обслуговуючий персонал залу ресторану РОЗДІЛ 2 ТЕХНОЛОГІЯ СЕРВІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ РЕСТОРАНУ ВИЇЗНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ «COOL CATERING» 2.1. Загальна характеристика ресторану виїзного обслуговування «Cool Catering» 2.2. Базові види сервісних консалтингових послуг «Cool Catering» 2.3. Подарунковий сертифікат ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ […]

Основи організації підприємств громадського харчування у готелях

Вступ РОЗДІЛ 1. Основи організації підприємств громадського харчування У готелях 1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування при готелях РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕХНОЛОГІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ У РЕСТОРАНІ “АПЕЛЬСИН” ГОТЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ „АПЕЛЬСИН” 2.1. Аналіз підготовки до обслуговування 2.2. Аналіз технології обслуговування офіціантами 2.3. Способи вдосконалення обслуговування споживачів ресторану “Апельсин” […]

Аналіз системи обслуговування гостей у готелі

ВСТУП РОЗДІЛ І. РОЗВИТОК ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА В УКРАЇНІ ТА СВІТІ 1.1.Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності в Україні 1.2. Сутність та економічне значення ресторанного господарства при готелях РОЗДІЛ ІІ. ГОТЕЛЬ „РОСАВА” В СИСТЕМІ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 2.1 Загальна характеристика підприємства 2.2. Аналіз системи обслуговування гостей у готелі “Росава” 2.3. Аналіз надання додаткових послуг гостям РОЗДІЛ ІІІ. […]

ОРГАНІЗАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ПРИ ГОТЕЛЯХ

І Вступ 1. Обслуговування проживаючих в готелі ІІ Основна частина 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ПРИ ГОТЕЛЯХ 1.1. Сутність та економічне значення ресторанного господарства 1.2. Характеристика основних типів підприємств громадського харчування при готелях 1.3. Організація роботи барів 1.4. Буфет 2. ВИРОБНИЧА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПЛАНУВАННЯ ТОВАРООБІГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ В […]