Вступ
Розділ 1. Теоретичні основи формування ринкової ціни на туристичному підприємстві
1.1. Ціна як економічна категорія
1.2. Особливості формування ціни на туристичну продукцію
1.3. Фактори впливу на цінову політику на підприємстві
1.4. Методи ціноутворення
Розділ 2. Аналіз виробничої діяльності туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій»
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій»
2.2. Аналіз трудових ресурсів туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій»
2.3. Аналіз фінансового стану туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій»
2.4. Маркетинговий аналіз туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій»
2.5. Шляхи вдосконалення діяльності туристичного підприємства «Бюро подорожей та екскурсій»
Висновок
Список використаної літератури
Параметри роботи та координати виконавця: mars1814
Тип: Курсова
Кількість сторінок: 50
Рік захисту: 2014
Ціна: 100 грн.
Контактна особа: Олександр
Телефон: (066)449-98-96
E-mail: mars1814@ukr.net
Замовити готову роботу у автора