Туристична галузь України в умовах російської військової агресії в Криму іміджмейкінговий аспект. - Спорт і туризм, готельна справа - Предмети - Готові роботи - Заказать курсовую работу
Курсові та дипломні купляють тут

Туристична галузь України в умовах російської військової агресії в Криму іміджмейкінговий аспект.

Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади вивчення іміджмейкінгового аспекту
туристичної галузі
1.1. Туристична галузь: поняття, складові, український ринок
1.2. Бренд територій як соціально-економічний феномен
Розділ 2. Дослідження іміджмейкінгового аспекту туристичної галузі
2.1. Брендинг території як процес формування іміджу регіону
2.2. Вплив військових конфліктів на туристичну галузь в Україні та світі
2.3. Дослідження туристичної галузі в Україні
Висновки
Список літератури

Параметри роботи та координати виконавця: mars1814

Тип: Курсова

Кількість сторінок: 40

Рік захисту: 2016

Ціна: 100 грн.

Контактна особа: Олександр

Телефон: (066)449-98-96

E-mail: mars1814@ukr.net



Замовити готову роботу у автора


Заполните необходимые поля.